Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring?

Til den prisen *burde* de nærmest være ekte. Men jeg tviler. Og om de eikke er det, kunne du kjøpt ekte propper til bedre kvalitet for samme pris.

Ifølge kommentarene på DX låter de veldig bra. På egne Monster-forum sliter de med å se om de er fake eller ikke. Propper til 300,- fra komplett ol. låter ikke spessielt bra. Har uanz ikke gjort et dårlig kjøp mtp. at de muligens er verdt det 10-doble. Blir som å kjøpe skrapelodd. Jeg skal gi tilbakemelding på hvodan de er her inne når de dukker opp i postkassen.

Lenke til kommentar

Jepp, de er visstnok tilnærmet identiske, bortsett fra 3,5mm.overgangen som følger med, og noen av proppene. Men de som har anmeldt lyden av dem andre steder (folkene på DX hyler "great sound" til alt) sier at lyden er elendig sammenliknet med de ekte, selv om de er bedre enn de som følger med. Og neppe bedre enn CX300 som du får (ekte) for 160kr.

Lenke til kommentar

Jepp, de er visstnok tilnærmet identiske, bortsett fra 3,5mm.overgangen som følger med, og noen av proppene. Men de som har anmeldt lyden av dem andre steder (folkene på DX hyler "great sound" til alt) sier at lyden er elendig sammenliknet med de ekte, selv om de er bedre enn de som følger med. Og neppe bedre enn CX300 som du får (ekte) for 160kr.

Kilde?

Lenke til kommentar

Jo, det synes jeg. Det gjør man imidlertid ved å spørre hvor denne anmeldelsen var. Ikke ved å skrive "Kilde?". Det gjør man når noen har kommet med en faktabasert påstand man ikke tror på, som "Norge har en atombombe." uten å ha underbygget den.

Lenke til kommentar

Bestilte meg nettopp et par av disse:Monster Turbine Pro (forhåpentligvis plukket av samlebåndet i kina før de blir solgt til 10 ganger prisen her i Norge)Noen som har erfaring?

De der må du regne med å betale moms og gebyr for. Jeg har kjøpt Sennheiser-propper fra DX og Buyincoins, og de har bestått alle tester jeg har funnet på nett. De er nok uekte kopier dog, lyden er ikke lik ekte Sennheiser, og de har begge samme problem; proppen glir over driveren og lager en ekkel klikkelyd når man setter dem i øret. De ekte jeg har lider ikke av dette problemet.

De koster vel rundt 2k her på haugen, tror jeg.

Bestilte noen greier 18/8 og fikk dem idag. Ba dem merke riktig (i USD), og det gjorde dem :) Bare be dem om å gjøre det og de gjør det :D

Bra!

[...] Propper til 300,- fra komplett ol. låter ikke spessielt bra. Har uanz ikke gjort et dårlig kjøp mtp. at de muligens er verdt det 10-doble. Blir som å kjøpe skrapelodd. Jeg skal gi tilbakemelding på hvodan de er her inne når de dukker opp i postkassen.

Tja, du får ekte Sennheiser-propper til rett under 200 NOK fra mymemory.co.uk, de er veldig bra.

Lol, "Kilde?" har visst blitt et nytt meme her inne uansett hva man poster. Hint: Her passer det dårlig.

Tror kanskje du er på 4chan litt vel ofte. ٩(͡๏̯͡๏)۶

laughingwhores.tiff.png.exe =(◕‿◕)=

Det burde jo strengt tatt ikke være nødvendig å be de merke varene riktig. Det skulle jo vært en selvfølge.

Enig.

Lenke til kommentar

Jo, det synes jeg. Det gjør man imidlertid ved å spørre hvor denne anmeldelsen var. Ikke ved å skrive "Kilde?". Det gjør man når noen har kommet med en faktabasert påstand man ikke tror på, som "Norge har en atombombe." uten å ha underbygget den.

Alvorlig talt. Jeg spurte etter "kilde" fordi jeg lette etter anmeldelser av øreproppene fra DX. Du reffererer til "de som har anmeldt lyden av dem andre steder.. - ..sier at lyden er elendig sammenliknet med de ekte". Kilde, opphav, vil da naturlig nok bety at jeg vil vite hvor du har dette fra. Ut i fra signaturen din forstår jeg at du er nye Hamsun, men det må være lov å få fatte seg i korthet på et forum. Dersom du ikke forstår hva jeg mener går det an å spørre i stedet for å kritisere valg av ord.

Lenke til kommentar

Det går også an å utvise et minimum av høflighet når man lurer på noe på et forum, i stedet for å komme med noe som vanligvis brukes i settinger der man mener "Jeg tror deg ikke, få se bevis.".

Skal du gjør det kort uten å virke som om du er ute etter å krangle med noen, er det ikke verre enn å skrive "Link?", dersom det hadde tatt livet av deg å skrive "Har du en link? Har ikke sett noen omtaler andre steder?"

Forøvrig artig at du karakteriserer noen som den nye Hamsun fordi man har fått med seg at en "selvom" er vommen til en sel. Jeg som trodde man måtte skrive flere gode bøker for å fortjene den sammenlikningen.

Lenke til kommentar

NgZ:

Har du en link? Har ikke sett noen omtaler andre steder?

Jeg har fortsatt ikke sett noe kilde fra deg og det ser ut til at det kanskje var berettiget å spørre om kilde, siden du tydligvis ikke kunne produsere det. (eller muligens ikke ville, uansett svekker det din troverdighet)

Jeg har ørepropper nok forøvrig, kjøpte en haug siden jeg ødlegger dem så fort. Det var dyrt før jeg fant ut at det kanskje var en idè å bare bestille fra DX.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig har jeg en link, det var bare aldri noen som egentlig spurte om den.

Du kan jo for eksempel lese denne posten. Folk på Head-Fi forum er kanskje litt mer kresne enn normalen, youtube-videoen (som enhver idiot kan google seg frem til på egen hånd) sier at lyden var bedre enn standard ipod-propper (skal ikke mye til. :p) Men *langt* unna originalen. Husker ikke i farten om det ble nevnt i kommentarfeltet eller i videoen.

Hadde de vært ekte, så hadde nok Dealextreme sagt det - de merker alle ekte varer, også "ghostshift" så vidt jeg vet, som "Genuine". Og å håpe at piratkopier har samme kvaliteten som ekte vare er nok ikke så realistisk. Dette er komponenter med utrolig små feilmarginer, og disse skal i tillegg settes sammen pinlig nøyaktig. Selv MED alle de ekte delene hade det vært problematisk. Dette er ikke lV-stemplet skinn som enhvet halvkvalifisert arbeider kan sy sammen på "snikvakten" etter å ha jobbet 16 timer på dagskiftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...