Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Hei, bestilte en led gris og en plug sånn at jeg kan bruke utenlanske kontakter, det har gått 10 dager nå og det står fortsart waiting for supplier, noen som vet hvilken genre jeg skal knotakte dem?

Noen som vet hvilken genre jeg skal bruke når jeg skal kontkte dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, bestilte en led gris og en plug sånn at jeg kan bruke utenlanske kontakter, det har gått 10 dager nå og det står fortsart waiting for supplier, noen som vet hvilken genre jeg skal knotakte dem?

Er ikke uvanlig dette, trenger ikke kontakte dem for det tar den tiden det tar.

Om du da ikke er storkunde, da bruker det å gå litt kjappere om man sender inn en sånn:

http://services.dealextreme.com/forms/OrderTracking.aspx

Lenke til kommentar

Om du da ikke er storkunde, da bruker det å gå litt kjappere om man sender inn en sånn:

3 eller 4 innlegg Rema i løpet av kort tid på samme tema.

Hvis du hadde tatt deg litt tid å lest gjennom endel sider på denne strengen hadde du funnet ut at ventetid er vanlig på DX så dette er ingen "spesialbehandling" du blir utsatt for her og nu.

Det har heller ikke noen hensikt at du tar kontakt, det vil lett kun forsinke ekspederingen til deg ytterligere.

Selv har jeg ventet i over 9 mndr på varer fra DX og trass i mine 40 pakker er jeg langt fra noen storkunde som kan forvente spesialbehandling.

Lenke til kommentar

Hvordan er det vanligvis når ting forandrer seg til "Back ordered"? Besilte Stylish Digital Desktop Glass Scale 3KG for et par uker siden, og nå har den gått fra og være på lager til back ordered, noen som har noe erfaring med at det kan ta veldig lang tid? Jeg vet at dx kan være utrolig treige til tider, bare lurer på om jeg heller skal bestille et annet produkt.

Tror jeg hadde bestilt noe annet i mellomtiden og avventet til varene igjen er på lager.

Som du ser på siden har vekten vært i backorder tidligere også.

Jeg hadde ihvertfall vært obs på 3 mndrs. fristen til PayPal for tilbakebetaling ved kanselert ordre.

Lenke til kommentar

Nå tuller du 9månter????

Lenke til kommentar

Nå tuller du 9månter????

Nei. 9 mndr er nok riktig, da fikk jeg noe og kanselerte resten.

Dette var før jeg ble klar over tilbakebetalingsfristen til PayPal på 3 mndr.

Går det over den tiden og varer blir kanselert får man tilgodelapp hos DX og mere styr å holde rede på hvis man ikke vil tape pengene.

Lenke til kommentar

Fikk lightern min for noen dager siden!

Den var faktisk veldig imponerende, metall med «gummimaling» utenpå. Gassventilen åpnes når du åpner lokket. Mulighet for å skifte/justere flinten. God vekt og virker veldig solid.

17kr. :D Anbefales.

Det som var litt overraskende var at den kom MED gass! Ikke så mye men, nok til å tenne den et par ganger.

Lenke til kommentar

Hmm, kjøpte noe ræl nå, har betalt via paypal og jeg fikk et ordrenummer, men det står ingenting om at jeg har noen ordre på accounten min.

Vanlig?

Regner med at det tar litt tid før det oppdateres, men spør for sikkerhets skyld :whistle:

Lenke til kommentar

Hmm, kjøpte noe ræl nå, har betalt via paypal og jeg fikk et ordrenummer, men det står ingenting om at jeg har noen ordre på accounten min.

Vanlig?

Regner med at det tar litt tid før det oppdateres, men spør for sikkerhets skyld :whistle:

Helt vanlig. Vil tro du finner ordren i morgen hos Dx.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tollvesenet har satt ut privatfortolling til Posten BA, så de bryr seg ikke med mindre DX bryter mer alvorlige lover. Hvis dere leser noen sider bakover i tråden, ser dere at Posten har stoppet mange pakker pga feilmerkingen.

Endret av Lch
Lenke til kommentar

Hver gang jeg har lagt inn ordre (15 ganger) har den kommet opp med en gang på ordresiden. Den vil derimot ikke vises der hvis du oppga en annen epostadresse under bestilling enn den du bruker til å logge inn på DX med

Bruker samme epostadresse. Er ingenting der nå heller :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hver gang jeg har lagt inn ordre (15 ganger) har den kommet opp med en gang på ordresiden. Den vil derimot ikke vises der hvis du oppga en annen epostadresse under bestilling enn den du bruker til å logge inn på DX med

Bruker samme epostadresse. Er ingenting der nå heller :dontgetit:

Jeg har hatt problemer i et tilfelle hvor det ble brudd på kontakten mellom paypal og dx. Ser ut som du opplever det samme nu.

Send mail til dx og lim inn i mailen ordren du har betalt til paypal så kontaktet dx paypal direkte.

Det gikk noen uker før dx fikk bekreftelsen og kunne legge inn ordren.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg pakken min. Den har ventet på postkontoret i nesten en uke, jeg fikk ikke hentelapp eller melding fra Posten Privatfortolling om at den var sendt videre. Innholdet var merket riktig, men verdien var helt hinsides feil. Jeg skal be DX merke riktig neste gang jeg bestiller, skal rapportere tilbake om jeg får svar eller/og om DX gjør som jeg ber om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...