Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig Moskus ,et apparat som funker. Du kommer før eller siden opp i problemstillingen at putene ikke vil være der du har plasert dem. De faller av. Hvis du kommer over stoffet til å ha på putene håper jeg du melder fra.

Ifølge forumet på dx kalles putene "healthy pad", og finnes på ebay. Kanskje det er noe der som er kompatibelt?

Takk for tipset! Det ser veldig lovende ut. :)

Lenke til kommentar

Du har sikkert en komposittvideoledning (gul) liggende, de følger ofte med skjermkort og videoutstyr. De har samme impedans som "dedikerte" koakskabler. Du kan også bruke RCA-lydkabler (hvit/rød). Signalprotokollen er veldig robust, så det går så fint. Pass bare på at kabelen er velholdt.

Joda, stemmer vel for så vidt det. Problemet er bare at jeg ikke har har en eneste kabel her, så jeg måtte uansett kjøpe en. Endte for øvrig opp med å bestille en fra ebay, ble da ganske billig det og.

Lenke til kommentar

Alle som sier at pakkene er feilmerket må tenke på at DX skriver HKD og Posten / Tollen regner det som USD. 1HKD = 1USD (I postens verden) :thumbup:

Verdien er feil, okke som. Alle mine har feil verdi; de er merket mye lavere enn de burde. Posten regner definitivt ikke 1 HKD som 1 USD.

Lenke til kommentar

Bestilt følgende:

00487 Soshine AA 2500mAh Batteries (4-Pack)

03558 4 x AA Battery Case Holder (3-Pack)

Grunnen til de plasteskene er for å holde batteriene samlet uten at de ligger og slenger. Dette skal deretter legges i en tom Ferrero Rocher eske for å holde dem samlet, med batterilader liggende i nærheten så jeg har system på batteriene.

Jeg har 3 wii kontrollere, 2 xbox kontrollere, 2 trådløse mus og brudern har et speilrefleks som går på batterier så derfor valgte jeg å lage meg et system.

Kostet totalt $ 30.47 med bulkrate. Blir vel akkurat ikke not til å måtte betale toll?

Lenke til kommentar

Jaja, jag kan jo bestille 3 pakker til med oppladbare, men det øker på ingen måte risikoen for å overskride tollgrensen, jeg har allerede bestilt en xbox360 kontroller med kabel til 140 kroner, og ordren over idag. Vil nok en ordre føre til noen som helst toll?

Lenke til kommentar

Jaja, jag kan jo bestille 3 pakker til med oppladbare, men det øker på ingen måte risikoen for å overskride tollgrensen, jeg har allerede bestilt en xbox360 kontroller med kabel til 140 kroner, og ordren over idag. Vil nok en ordre føre til noen som helst toll?

så lenge du betaler flere ganger, så vil du ikke det selv om du bestiller over 200kr dagen,

jeg har bestilt for 1000kr på en dag, men delte den opp i mange ordre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...