Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som kjøper Visa Spendon: Ta også oppdrett en PayPal konto med den, for hvis du har bankkort, kan du jo overføre penger til paypalen fra bankkontoen din :) Slipper å betale gebyr for nytt spendon når den går tom :)

hadde man bare ikke hatt fuckings skandiabanken så var jo det en god ide... :nei::mad:

Lenke til kommentar

Til dere som kjøper Visa Spendon: Ta også oppdrett en PayPal konto med den, for hvis du har bankkort, kan du jo overføre penger til paypalen fra bankkontoen din :) Slipper å betale gebyr for nytt spendon når den går tom :)

Da må jeg ned til Fana Sparebank med foresatte og signere at det er greit med nettbank, men det bør jeg kanskje gjøre snart.

Lenke til kommentar

Leter etter en coaxial-kabel type som den her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348592

Har lett side opp og ned på dealextreme nå, men klarer ikke å finne noe. Siden flyter jo over av optiske TOSLINK-kabler og andre audio-kabler, så jeg synes det er rart at jeg ikke klarer å finne coax. Noen som klarer å finne det?

Jeg mener å huske at jeg var i samme båt en gang, endte opp med å kjøpe på enten clas eller biltema, det var billig der også =)

Lenke til kommentar

Fikk et slikt Woodcraft Construction Kit i går (merket med HKD). Kvaliteten er helt grei i forhold til prisen. Det kreves en del pussing og kutting for å få alt til å passe, så kan nok ikke anbefales til de aller minste, men onkelungene mine syntes det var stor stas å bygge.

Denne lyspæren med stor og liten sokkel har behagelig farge. På en av dem med liten sokkel slukna halvparten av diodene etter et par uker, men har ikke hatt dem lenge nok til å kunne bedømme kvaliteten.

Edit: Nå døde akkurat pæra helt.

Endret av Nudel
Lenke til kommentar

Rema1000:

4 dager og du klager? Ingenting feil, det er helt vanlig å vente opptil en uke før det går til packaging eller noe annet. Hva bestilte du? DX har jo ikke "stock", bare på noen populære ting. Du kan kontakte dem her: services.dealextreme.com men svaret du får er garantert at du må vente lengere. De kan ikke noe for at de som gir dem produktet bruker lang tid på å levere til DX... :!:

Lenke til kommentar

Rema1000:

4 dager og du klager? Ingenting feil, det er helt vanlig å vente opptil en uke før det går til packaging eller noe annet. Hva bestilte du? DX har jo ikke "stock", bare på noen populære ting. Du kan kontakte dem her: services.dealextreme.com men svaret du får er garantert at du må vente lengere. De kan ikke noe for at de som gir dem produktet bruker lang tid på å levere til DX... :!:

Bestilte masse ligthere

Lenke til kommentar

Leter etter en coaxial-kabel type som den her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348592

Har lett side opp og ned på dealextreme nå, men klarer ikke å finne noe. Siden flyter jo over av optiske TOSLINK-kabler og andre audio-kabler, så jeg synes det er rart at jeg ikke klarer å finne coax. Noen som klarer å finne det?

Du har sikkert en komposittvideoledning (gul) liggende, de følger ofte med skjermkort og videoutstyr. De har samme impedans som "dedikerte" koakskabler. Du kan også bruke RCA-lydkabler (hvit/rød). Signalprotokollen er veldig robust, så det går så fint. Pass bare på at kabelen er velholdt.

Lenke til kommentar

Første ordre på lenge:

2x 03529 - Flat to Round Power Plug Convertor

1x 34887 - Football/Soccer Team Acrylic Keychain - Arsenal

1x 37373 - World's Smallest Solar Powered Car

1x 39916 - Car Windshield Holder Swivel Mount for Apple iPad

1x 42021 - Cute Android Robot Cell Phone Strap - Green

1x 43168 - Blood Circulation Promote Head Scalp Neck Stress Relax Massager - Silver

2x 43462 - Detachable 3 Parts Plastic Horn

:)

Lenke til kommentar

Første ordre på lenge:

2x 03529 - Flat to Round Power Plug Convertor

1x 34887 - Football/Soccer Team Acrylic Keychain - Arsenal

1x 37373 - World's Smallest Solar Powered Car

1x 39916 - Car Windshield Holder Swivel Mount for Apple iPad

1x 42021 - Cute Android Robot Cell Phone Strap - Green

1x 43168 - Blood Circulation Promote Head Scalp Neck Stress Relax Massager - Silver

2x 43462 - Detachable 3 Parts Plastic Horn

:)

Grønn = Bra kvalitet

Oransj = Middels kvalitet

Rød = Dårlig kvalitet

Har de tingene her ;)

Lenke til kommentar

Enig Moskus ,et apparat som funker. Du kommer før eller siden opp i problemstillingen at putene ikke vil være der du har plasert dem. De faller av. Hvis du kommer over stoffet til å ha på putene håper jeg du melder fra.

Ifølge forumet på dx kalles putene "healthy pad", og finnes på ebay. Kanskje det er noe der som er kompatibelt?

Har nettopp testet sku.4579 - Silicone Thermal Glue og kan bekrefte at den limer bra. Måtte ta i litt for å skille en m8 mutter og skive jeg limte sammen. Viste seg at kjøleribbene - sku.15361 - jeg skulle bruke den til hadde egne thermal pads, så ble ikke bruk for liming akkurat nå likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...