Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Dette står på pakkesporingen. "Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling 16.08.2010 15:57 0001 OSLO"

Må jeg ut med moms her? verdien er på godt under 200,-

Hadde du lest litt så hadde du fort funnet ut av det

Men ellers pakka mi kom med verdi av 4 HKD mens den kosta 12 dollar ! XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DX deler av og til opp sendinger, se på fraktbrevet tilhørende sendingen om det står sendingsnummer i venstre marg (1 og 2, typisk). Med sendingen følger en klistrelapp på baksiden av konvolutten, denne har oversikt over innholdet, sjekk denne mot det faktiske innholdet og fraktbrevet. De er bare mennesker de også, så feil skjer. Jeg har mottatt pakker hvor en ting mangler, det var ikke noe problem å få sendt dette på nytt.

Lenke til kommentar

kan informer at http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40174 funker kjempe fint

Glimrende kjøpetips :)

Dette er jo en kopi av National Geographic fotobag. Jeg har selv modellen større enn denne - av National Geographic. Men har manglet en litt mindre når man ikke trenger å ta med seg så mye.

Så jeg slang inn en bestilling, prisen er jo veldig bra!! :D

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

kan informer at http://www.dealextre...ls.dx/sku.40174 funker kjempe fint

Glimrende kjøpetips :)

Dette er jo en kopi av National Geographic fotobag. Jeg har selv modellen større enn denne - av National Geographic. Men har manglet en litt mindre når man ikke trenger å ta med seg så mye.

Så jeg slang inn en bestilling, prisen er jo veldig bra!! :D

viss man ser på sømmene osv, så ser det ut som et ekte merke, faktisk imponert over kvaliteten!

Lenke til kommentar

hei

Hvorfor ikke bare bruke ebay? Jeg skjønner ikke "stresset" med å handle fra DX.. Tar lang tid, og blir sendt tilbake ofte?

Jeg får det jeg har bestillt fra ebay og rimelig kjapt også. Betaler få kr i frakt, men da kommer det iallefall heelt til postkassa mi.

Har aldri hatt noe styr med post/toll/etc. Den ene gangen jeg bestillte noe fra DX, kom den aldri fram etter x antall mnd, fikk pengene igjen og kjøpte på ebay heller :)

Bare mine tanker :)

Frode

Jeg får pakker fra DX rett i postkassa. Dette kommer jo ikke an på hvem som sender det, men på størrelsen på pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...