Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom Biltema idag. Selger de mye saker fra DX/Samme produsenter som DX - eller er det jeg som tuller?

Jepp, Biltema og Clas Ohlson har en god del av det samme vareutvalget som DX.

Ser dette har skjedd med mange her... Også meg. Er det bekreftet at de feilmerker med HKD i stedet for USD, som gir feil pris?

Ja, DX merker pakkene med feil verdi. Jeg skal be om riktig merking neste gang jeg bestiller noe, skal melde fra om hva DX svarer.

Lenke til kommentar

YES! Pakken min ble sluppet fra Postens klør!!

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

18.08.2010 13:57 0001 OSLO

Den var til tollbehandling i 2 dager!

Hm...

Ikke gled deg for tidlig, dette betyr høyst sannsynlig at pakken din snart er på vei tilbake til HK. Dette har skjedd meg før, og Posten gir ingen klar beskjed hvordan de behandler andres eiendom. Send en berettiget klage til Postens kundeservice.

Lenke til kommentar

Med mindre du bare har en enhet vil jeg virkelig anbefale å kjøpe en logitech fjernkontroll. Alt annet er bare shit, det vet jeg fordi jeg har prøvd det meste opp gjennom årene.

Bruker den bare til å skru av tven med egentlig. Power-knappen på TV-kontrollen har begynt å kødde seg, så skulle prøve en billig løsning :) Og den funker på min, så da er det jo greit!

Er det bekreftet at de feilmerker med HKD i stedet for USD, som gir feil pris?

Vet ikke hva du legger i bekreftet, men kan nokså sikkert si at alle pakkene jeg har mottat har vært merket med HKD med for lav verdi.

Endret av --Volvo850--
Lenke til kommentar

Var innom Biltema idag. Selger de mye saker fra DX/Samme produsenter som DX - eller er det jeg som tuller?

Ser dette har skjedd med mange her... Også meg. Er det bekreftet at de feilmerker med HKD i stedet for USD, som gir feil pris?

Ja, DX merker pakkene med feil verdi. Jeg skal be om riktig merking neste gang jeg bestiller noe, skal melde fra om hva DX svarer.

Jeg fikk nettopp en pakke i posten som var merket som "Gift". Det var ikke den som ble stoppet i tollen. Er det ikke litt dumt av DX å kalle det "Gift"?

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp en pakke i posten som var merket som "Gift". Det var ikke den som ble stoppet i tollen. Er det ikke litt dumt av DX å kalle det "Gift"?

Meget mulig at de har glemt å streke over der det står gift. De pleier å bruke tollerklæring som det står gift på, og bare streke over det.

Lenke til kommentar

Meget mulig at de har glemt å streke over der det står gift. De pleier å bruke tollerklæring som det står gift på, og bare streke over det.

Bare jeg som syntes det begynner å bli på tide å mekke ny tollerklæring med DX? Uten gift og HKD, og MED korrekte verdier og slikt.

Lenke til kommentar

YES! Pakken min ble sluppet fra Postens klør!!

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

18.08.2010 13:57 0001 OSLO

Den var til tollbehandling i 2 dager!

Hm...

Ikke gled deg for tidlig, dette betyr høyst sannsynlig at pakken din snart er på vei tilbake til HK. Dette har skjedd meg før, og Posten gir ingen klar beskjed hvordan de behandler andres eiendom. Send en berettiget klage til Postens kundeservice.

Den har en verdi på 30kr og jeg har ikke mottatt noe brev i posten o.l. Hvis posten sender den tilbake så skal de få smake pisken :devil: :devil: Det har hendt før at den er blitt sendt til terminal og blir videresendt, dette skjer hver gang jeg får pakke fra utlandet som har sporing.

Lenke til kommentar

Bare jeg som syntes det begynner å bli på tide å mekke ny tollerklæring med DX? Uten gift og HKD, og MED korrekte verdier og slikt.

Støtter det forslaget ;) Blitt mye tull i det siste.

Lenke til kommentar

hei

Hvorfor ikke bare bruke ebay? Jeg skjønner ikke "stresset" med å handle fra DX.. Tar lang tid, og blir sendt tilbake ofte?

Jeg får det jeg har bestillt fra ebay og rimelig kjapt også. Betaler få kr i frakt, men da kommer det iallefall heelt til postkassa mi.

Har aldri hatt noe styr med post/toll/etc. Den ene gangen jeg bestillte noe fra DX, kom den aldri fram etter x antall mnd, fikk pengene igjen og kjøpte på ebay heller :)

Bare mine tanker :)

Frode

Lenke til kommentar

hei

Hvorfor ikke bare bruke ebay? Jeg skjønner ikke "stresset" med å handle fra DX.. Tar lang tid, og blir sendt tilbake ofte?

Jeg får det jeg har bestillt fra ebay og rimelig kjapt også. Betaler få kr i frakt, men da kommer det iallefall heelt til postkassa mi.

Har aldri hatt noe styr med post/toll/etc. Den ene gangen jeg bestillte noe fra DX, kom den aldri fram etter x antall mnd, fikk pengene igjen og kjøpte på ebay heller :)

Bare mine tanker :)

Frode

Ja, mye er faktisk billigere på eBay enn DX også. Jeg bruker som regel å sammenligne eBay og DX-lignende sider før jeg bestiller.

Lenke til kommentar

Jepp, man finner en del billigere på DX, men ikke alt. Denne, f.eks. fantes ikke billigere på ebay da jeg bestilte. I tillegg er det gjerne reviews og informative forumtråder på sånne produkter. Ville ikke koblet noe sånt til telefonen uten at det hadde blitt testet av noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...