Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe jeg bestillte 9. August står fortsatt "Waiting for Supplier", men på selve produktene står det at de er in stock (Når jeg er inne på SKUen).

Noen som vet hvorfor det tar så lang tid? Har aldri opplevd dette tidligere. For noe jeg bestillte dagen etter ble da sendt fra Hong Kong 14. August :hmm:

EDIT: På ene varen i ordren min står det "ETA 9/14/2010"

Hva betyr det? At den er in stock 14. September? :confused:

EDIT2: Regner vel med at det er "Estimated time arrived" elns. :thumbdown:

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Fikk en vifte til bærbar pc i posten for en drøy uke siden. Man kan steke egg på PCen min når den har vært på en stund så det trengtes. Vifta er støysvak og burde ikke være noe problem med mindre du har en veldig stillegående PC (og i så fall er det lite sannsynlig at du trenger denne i det hele tatt). Etter veldig kort tids bruk så begynte den å bråke, og det viste seg at det mangla "puter" på undersiden innerst (dvs 8 på oversida, men kun 4 på undersiden, man kan se dem på bildene de er dråpeforma, men var altså bare på den ene siden). Usikker på om det er en feil eller standard, men det gikk uansett greit å få fiksa med litt gaffa-teip.

Lenke til kommentar

Fikk en vifte til bærbar pc i posten for en drøy uke siden. Man kan steke egg på PCen min når den har vært på en stund så det trengtes. Vifta er støysvak og burde ikke være noe problem med mindre du har en veldig stillegående PC (og i så fall er det lite sannsynlig at du trenger denne i det hele tatt). Etter veldig kort tids bruk så begynte den å bråke, og det viste seg at det mangla "puter" på undersiden innerst (dvs 8 på oversida, men kun 4 på undersiden, man kan se dem på bildene de er dråpeforma, men var altså bare på den ene siden). Usikker på om det er en feil eller standard, men det gikk uansett greit å få fiksa med litt gaffa-teip.

hmm. Kunne trengt en slik selv. Merker du forskjell på ytelsen til PC-en? Og er viften ellers av ok kvalitet?

Angående putene: her ser det ut til at alle er på plass.

Lenke til kommentar

Har to spørsmål:

1. Noen som vet om DX har noe som ligner på disse?

2. Lydkortet på den bærbare PC-en min har litt dårlig lydkort, så tenker på å kjøpe noe slikt fra DX. Men ser at det finnes flere typer. Har noen her erfaringer som de kan dele?

Jeg har akkurat det usb-lydkortet du linket til, det har elendig lydkvalitet samt irriterende summelyd i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

hmm. Kunne trengt en slik selv. Merker du forskjell på ytelsen til PC-en? Og er viften ellers av ok kvalitet?

Angående putene: her ser det ut til at alle er på plass.

Den interne vifta har i hvertfall blitt roligere, pcen er veldig treig fra før av (3-4 år gammel laptop) men jeg vet ikke om ytelsen har merka noe til det, ikke noe revolusjonerende i hvert fall, kunne sikkert testa med stoppeklokke eller slikt men... Har ikke så mye erfaring med vifter generelt, men den blåser greit.

Sjekka filmen, putene var på plass der ja så det var nok bare min som var feilvare. Uansett så er det kjapt å fikse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...