Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har kjøpt disse?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39605

Ser helt knall ut! Man kommer vell ikke inn på resturang med slike sko.

Lurer på hvilke strømper man bruker. Vet det finnes strømper med tær, men husker ikke hvor de selges.

Var egentlig på leit etter en god antenneforsterker til laptopen.

Noen som kan anbefale antenneforsterker hos Dx. Skal brukes på xp, vista 32 samt win7 64 bits så det må være drivere å få tak i.

Endret av reor
Lenke til kommentar

Noen pakker som har blitt stoppet for meg også. Både fra DX og FocalPrice. Må skrive ut kvittering fra websidene og sende til Toll/Oslo. Koster ikke noe ekstra bortsett fra frimerke og litt forsinkelse...

DX pleier forøvrig alltid å skrive på korrekt pris til meg. Må jo være dyrt for Toll/Post å sjekke alle pakker så grundig.

Når man tenker på at det kanskje er en pakke med verdi på en hundrings og at de ikke får inn noe avgift på å sjekke, så må det gå i minus... :p

Lenke til kommentar

Noen pakker som har blitt stoppet for meg også. Både fra DX og FocalPrice. Må skrive ut kvittering fra websidene og sende til Toll/Oslo. Koster ikke noe ekstra bortsett fra frimerke og litt forsinkelse...

DX pleier forøvrig alltid å skrive på korrekt pris til meg. Må jo være dyrt for Toll/Post å sjekke alle pakker så grundig.

Når man tenker på at det kanskje er en pakke med verdi på en hundrings og at de ikke får inn noe avgift på å sjekke, så må det gå i minus... :p

Det holder å sende screenshot fra f.eks. paypal på e-post til dem.

Lenke til kommentar

Det forklarer vel saken. Jeg hadde ærlig talt ikke lagt merke til feilmerkingen, men jeg sjekket de to siste pakkene jeg fikk, og de er merket med feil verdi per vare, i HKD. Vi får kanskje fortelle DX dette og be dem merke med riktige verdier fra nå av.

Du har rett begge mine pakker er merket med hkd , og er blitt stoppet

Lenke til kommentar

De som jobber på posten er en gjeng med nisser. Hvor vanskelig er det å sjekke deaelxtreme og se for seg selv at det faktisk er ekstremt billig der og ja, man får ingen mobiler for under 200 kr der så og si at de burde ha skjønte noe. Håper posten brenner ned og det går direkt

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det forklarer vel saken. Jeg hadde ærlig talt ikke lagt merke til feilmerkingen, men jeg sjekket de to siste pakkene jeg fikk, og de er merket med feil verdi per vare, i HKD. Vi får kanskje fortelle DX dette og be dem merke med riktige verdier fra nå av.

Du har rett begge mine pakker er merket med hkd , og er blitt stoppet

Har det noe å si om de merker med HKD eller USD da ?

Posten skjønner jo at alt fra DX er handlet med USD, og jeg tror ikke de bryr seg. De behandler nok pakkene med USD uansett hva det står.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du sender det faktisk via brevpost? Du vet at det holder å sende de en e-post med sporingsnummer, dokumentasjon og hvem du er?

Lenke til kommentar

Hva betyr "Processing - Awaiting Stock"? Stått sånn ganske lenge nå, gått to uker og de har fortsatt ikke sendt pakken min.. Betyr det at de venter på varen fra lager?

Bestill noe annet, varen vil mest sannsynlig ikke komme tilbake, betyr at det venter på at varen skal komme på lager, sånne ting tar lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...