Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilt:

Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping

1 11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) x 1 Pending $1.80 -

21633 Screen Covered Crystal Protective Case for iPhone 3GS (Pink) x 1 Pending $3.85 -

39831 Universal Car Windshield Swivel Mount for HTC G7 x 1 Pending $5.61 -

41891 3.7V 2600mAh High Capacity Battery Pack with Back Cover for HTC Desire/G7 x 1 Pending $18.40 -

Sub Total: $ 29.67

Tax: $ 0.00

Total: $ 29.67

Koselige priser :):)

Lenke til kommentar

Noen som vet om de selger skjermbeskyttere til HTC HD2 der? :)

3 stykk på eBay til 1$ inkl. frakt er vel billig nok?

Jeg har dog testet disse billigsakene og de suger for å si det mildt. Jeg endte opp med å kjøpe denne: http://www.protectionfilms24.com/article/vikuiti-dqc-160-screen-protector-htc-hd2-28087.html

Men alt kommer an på hva du er villig til å betale. Det er nok å velge i.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et headset som liksom dekker ørene helt, og som støtter veldig dyp bass? :) Har et ordentlig et liggende her, men den dekker liksom ikke ørene, så den er noe ubehagelig. Mikrofon på den er ikke veldig viktig, så lenge lydkvalitet og store earpads er der :wee:

Sikkert ikke lett å finne noe der til under 200,- da men :(

Lenke til kommentar

UTROLIG !!

Har fått pakka mi på bare 5 dager !!! Ble sendt 5.8 og kom i dag ! EPICFASTSHIP

Btw for htc hd2 så kjør på med zagg fullbody protection, har det sjøl og angrer ikke 1 minutt !

Samme her! Hadde du tracked? Jeg hadde tracked :) Noen som kan svare på spørsmålet mitt ovenfor?

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et headset som liksom dekker ørene helt, og som støtter veldig dyp bass? :) Har et ordentlig et liggende her, men den dekker liksom ikke ørene, så den er noe ubehagelig. Mikrofon på den er ikke veldig viktig, så lenge lydkvalitet og store earpads er der :wee:

Sikkert ikke lett å finne noe der til under 200,- da men :(

Om dette headsettet dekker dine ører helt kan jeg ikke garantere for de har jeg ikke sett.

De dekker en god del av mine ører og har god bass. Dyr var de heller ikke.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3763

Lenke til kommentar

Hvis jeg bestiller sku.10684 og den blir tatt i tollen, hva skjer? Kommer det et brev eller noe sånt? Eventuelle konsekvenser?

Planter må ha et slags sunnhetssertifikat, så det er sannelig ikke godt å si hva som skjer hvis du kjøper det der og pakken blir kontrollert. Jeg vil anta at varen beslaglegges hvis papirene som kreves mangler, men hvorvidt du får gebyr eller bot vet jeg ikke. Send en epost til Tollvesenet og spør, de svarer vanligvis i løpet av én arbeidsdag.

Latterkongen: Riktignok ikke fra DX, men jeg kjøpte disse for å ha noen billige øreklokker til pc-bruk/diverse. De er vanvittig gode, har lang ledning og er behagelige å ha på, selv med briller på (jeg har Oakley-briller med ganske brede stenger). Hvorvidt bassen er tilstrekkelig for deg, vet jeg ikke. De er mer nøytrale enn f.eks Koss PortaPro, som jeg synes har for mye bass. Storfornøyd.

rema100: Selv om DX sier at pakken er sendt, betyr ikke det at den er registert i sporingssystemet. Ha en smule tålmod.

Lenke til kommentar

Jeg har sendt epost til vestnorge(at)toll.no fra en gmail-konto og fått kjappe svar. Hvorvidt hotmail filtreres hos Tollvesenet vet jeg ærlig talt ikke, men man skulle tro at de hadde oppgående spamfiltre som ikke napper vekk legitim epost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...