Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner å bli en stund siden den saken der, Hestekølle.

Immortal Technique: du bruker samme sporingsnummer for å spore pakken når den kommer til Norge.

Er det ikke slik at varen må være for over 15$?

Jepp, dessverre er det slikt :)

Lenke til kommentar

Hei!

Er på utkikk etter en forlengelse av min 4pin(atx 4pin tror jeg det heter) fra strømforsyning til hovedkort. Noen som vet?

Ikke kjøp det på DX. Er bilder hvor hele kabelen har brent opp, ledningene er alt for tynne til dagens beist.

Noen som har andre butikker? Kan godt være i Norge, men vil helst unngå dobbel/trippel så dyr frakt som varen egentlig koster.

Lenke til kommentar

Man har alltids eBay.

Ellers så har du en liste over diverse nettsjapper her. I verste fall kan du vel mekke en selv? Loddebolt, krympestrømper, kuttetang, en tur til din lokale miljøstasjon eller bruktsjappe samt en dose godt humør. :]

Tråd-notabene: Jeg har ikke glemt løftet jeg kom med for ~ et halvt år siden.

Lenke til kommentar

Jeg har merket meg at enkelte selgere fra Østen (gjelder både eBay og nettsjapper) merker pakkene med verdi i HKD selv om man betaler i USD. HKD er lekepenger i forhold til USD, så disse går rett igjennom klørne til Posten.

Lenke til kommentar

Kom hjem fra Frankrike inatt, og da jeg satt på flyet og skulle til å lande (2-3 minutter før landing) og når man vet hva som kan skje når når noen lyser med laser på fly så var det ikke spesielt hyggelig å se et grønt lys inne i flyet og da jeg kikket ut av flyet så jeg en grønn stråle som tilslutt traff meg på den hvite delen av øyet :o Gikk jo bra :p

Lenke til kommentar

Jeg har merket meg at enkelte selgere fra Østen (gjelder både eBay og nettsjapper) merker pakkene med verdi i HKD selv om man betaler i USD. HKD er lekepenger i forhold til USD, så disse går rett igjennom klørne til Posten.

Har lagt merke til dette selv, men kan jo hende at posten vet om dette, og regner det som USD istede da ;)

Lenke til kommentar

Nei, det går ikke... de sluttet med sånnt for lenge siden pga. det førte til at tollen dermed stoppet ALLE pakker fra DX.

Men som noen over sa, så har jeg også lagt merke til at de har satt verdien i HKD, og ikke USD (uten at jeg tenkte stort over det siden verdien uansett var under 200kr)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...