Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vi bare ta å oppsummere de butikkene som er nevnt i tråden og kanskje noen andre kina butikker så man har mer å gå på.

Så langt har jeg fått med meg:

www.buyincoins.com/

Www.focalprice.com

Www.kaidomain.com

Www.popbuying.com

Www.volumrate.com

Det fins en egen tråd for dette.

Det finnes ingen tråd om butikker med liknende innhold. Og dessuten nevnte jeg de bare for å skjekke om det var noen av butikkene som ble nevnt i DENNE tråden som jeg ikke hadde fått med meg.

Lenke til kommentar

Testet ut Mach3 høvlene fra Buyincoins, og de er ikke bra, faktisk veldig dårlige.

Og som alt annet fra Buyincoins så kommer de uten embalasje.

DX sine koster jo noen dollar mere, men de er faktisk veldig gode, og jeg har mistanker om at disse faktisk er orginal vare.

Mach3 Turbo? Har du link?

Lenke til kommentar

Jeg har i hvert fall ikke funnet noen bedre enda, men kikker hele tiden etter på de forskjellige kinaforretningene, så tester ut etter hvert som jeg kommer over nye "gillette" selgere.

Kjøpte 20 pakker med høvler fra BC, ga vekk noen til testing, samt testet dem selv, men måtte skifte over til noen andre ettersom jeg følte jeg røsket skjegget ut av ansiktet.

Resterende høvler kommer nok også til å bli testet for å se om kvaliteten er varierende, og hvor mange ganger man eventuelt kan rake skjegget med dem.

Lenke til kommentar

Advarsel til dere som kjøper LED-pærer til bilen.

Disse har jeg bestillt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2608

Og disse fikk jeg: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2806

Tok kontakt gjennom return-stuffet. Men ble enige om at jeg skulle beholde WalkieTalkiene og få tilsendt nye pærer mot da å betale $18,9USD for nye pærer.

Dro på postkontoret i dag for å hente mine nye pærer, og tenkte, har jeg ikke sett denne pakken før?

Å joda, åpnet opp pakken i bilen og jeg har nå to sett med walkie talkies og ingen LED-pærer.

Enten så må de ha blinde folk til å ordne ordrene sine eller så kjører de en prank på tilfeldige kunder.

2608 og 2806 er ganske like, men TO ganger?

Er litt oppgitt her nå :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...