Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Argh, fikk hentelapp i dag og DealExtreme hadde skrevet feil på pakken min hvor mye den kostet (den kostet egentlig 115 NOK, som tilsvarer 129 Hong Kong Dollar), men i stedet stod det 345 HKD, som tilsvarer 307 NOK. Dermed fikk jeg besked om at jeg måtte betale MVA på 79 NOK, og fortolling på 103 NOK, og dette blir da 182 NOK tilsammen. For varer verdt 115 NOK eller 129 HKD. Jeg skal selvfølgelig ikke betale MVA/fortolling på varer under 200 NOK så jeg må nok kontakte Posten og jeg får håpe at dette ordner seg. Argh, sur nå... At de forbanna idiotene ikke kunne skrive riktig pris.
Oppdatering: Etter masse mails til og fra Posten har jeg enderlig vunnet saken og fikk i dag hentet pakken min uten å betale en eneste øre. Deilig!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir litt irritert over folk som har frekkhet nok til å gi ut ting for salg for 2x prisen på DX, når det eneste de gjør er å bestille varene fra DX/annen lignende side direkte til kjøpers adresse: http://www.qxl.no/kjope/sport--fritid/pain.../v/an554194234/
Dessverre er det slikt salg funker :( Kjøpe billig og selge dyrt. Men men, ingenting vi kan gjøre med det...
Lenke til kommentar
Blir litt irritert over folk som har frekkhet nok til å gi ut ting for salg for 2x prisen på DX, når det eneste de gjør er å bestille varene fra DX/annen lignende side direkte til kjøpers adresse: http://www.qxl.no/kjope/sport--fritid/pain.../v/an554194234/

 

Det finnes egne norske nettbutikker som selger rett fra blant annet DX. Jeg har sett minst to linker til dem her på forumet.

Lenke til kommentar

Sånn,da var noe av tingene prøvd.

 

 

Butan-lighteren var kul.

Den kom tom, så jeg fylte på litt og jeg fikk en fin 1-3 cm konsentrert blålig flamme.

 

 

Litt senere fylte jeg den halveis opp med butan.

Etter et par trykk, kom det en 20 cm lang stråle med gass (sikkert for høyt trykk) og flammen tente bare i enden(utrolig fascinerende).

 

Etter et par trykk til, kom det ingen flamme helt til hele greia tok fyr(inklusiv hånden min) virker som den sliter å tenne hvis det kommer for mye gass på en gang.

Småskummelt å bestille lightere fra utlandet må jeg si :ph34r: .

 

Får finne noen sveisehansker og teste litt videre tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eh... hvis den nesten brenner handa av deg, kan den vel neppe sies å være av god kvalitet. Selv om ikke alle som har kjøpt den har opplevd akkurat det, så er det faktisk flere ting som selges på DX som kan være direkte farlig pga byggekvaliteten. Les litt i kommentarfeltene på DX-sidene.

Lenke til kommentar
Jeg har også kjøpt den butan lighteren. Grei kvalitet på den vel?

 

Til å være så billig som den var, så er det vel foventet.

 

 

Den virket helt fint etter første fylling, men det kan vel ha noe med at jebg bare fylte på max 1/3.

 

Etter å ha fylt på i overkant halvparten, ble den litt ustabil kan du si ...hehe.

Lenke til kommentar
Jeg ble litt redd. Bestillte for 28 dollar for en uke siden.

50mw True Green og ei lita kombi lommelykt med UV, Laser og vanlig lys.

 

Havna på 198 kroner. Nå ligger det på 192 kroner. Krona blir sterkere.

 

Yes. Mottar Hardiskkabinettet, blåtannheadsettet i morgen.

 

De oppgir verdien i HKD på forsendelsen. Utenom det er det disse kursene som gjelder:

 

http://toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/...;epslanguage=NO

Lenke til kommentar
Åja, skjønner :) Har tenkt på det samme, prøver å bruke den så lite så mulig. Men den er utrolig tøff.

Nå skal jeg hente 200mW rød laser på postkontoret. *happy* :D

 

Håper du husket vernebriller. så kraftig laser kan skade synet selv om du lyser vekk fra deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...