Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Hvis den er her om en uke da blir jeg meget fornøyd. Tror den blir der nede i en uke etter tidligere erfaringer fra DX :p

Jeg har selv ventet i 10 mndr. på pakke som aldri kom hvor innholdet i pakken vekslet mellom alt mulig og endte som pending.

Penger i retur gjenom PayPal er mulig opp til tre mndr så det endte med kredit hos DX.

Det jeg fortsatt ikke forstår er at de bestilte sakene fortsatt har kort leveringstid, men er altså ikke å få tak i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det du har bestillt ikke finnes eller du avbestiller får du pengene tilbake fra PayPal hvis det har gått opp til 3 mndr.

Har det gåt lengre tid enn 3 mndr kan ikke PayPal returnere pengene og da får du tilgodelapp hos DX.

DX forklarer greit hvordan du går frem for å bruke pengene du evt. har tilgode.

Du bestiller og betaler varer fra DX. Deretter kontakter du DX service og oppgir pakkenummeret med beskjed om hvilke varer du ønsker å ta ut for å bruke opp pengene du har tilgode.

Ønsker man å holde seg unna Norske tollgrense kr 200,-. må man huske på at det er totalverdien på pakken som er avgjørende.

Lenke til kommentar

Hvis det du har bestillt ikke finnes eller du avbestiller får du pengene tilbake fra PayPal hvis det har gått opp til 3 mndr.

du har maks 45dager fra du betaler til og klage, ellers er saken foreldet.

DX gjør vel ikke noe særlig for og gå utover det antar jeg

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

du har maks 45dager fra du betaler til og klage, ellers er saken foreldet.

DX gjør vel ikke noe særlig for og gå utover det antar jeg

Dette vet du bedre enn meg. Jeg har kun kopiert uttalelse fra DX, men hvis den er feil så er den det.

Det skal bli interesant nu å se om DX har foreldelse på kreditt. Vil prøve å få varer for tilgodebeløp ut med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...