Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville generelt vært skeptisk til alt som skal inn i hølet til pcn, mobilen, og hustelefonen. Man vet aldri hva disse "kopiene" inneholder av lumske programmer, virus eller andre "overvåkningsprogrammer".

 

Produkter rett fra produsenten kjøpt fra forhandlere som har ansvar, er vell tryggest i bunn og grunn. Mens andre produkter er vell like greit å kjøpe derifra.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Det er vel lov til å bestille lightere fra utlandet?

 

Fant en som kom opp i 2000 grader :D

 

Ligther

Aldri i verden om den der klarer 2000 °C. Det er et rent skrytetall med lite rot i virkeligheten. Ikke forvent noe særlig mer en 1300 °C, men det er slett ikke ille. 1300 °C er mye. Folk flest har veldig liten magefølelse for hvor mye 2000 eller 1300 °C er så det kunne godt stått 3000 °C og folk flest ville trodd det.

 

Vanlige lightere oppnår ca 900-1000 °C. 1300°C sender ut over dobbelt så mye varmestråling så den vil føles mye varmere enn vanlige lightere.

 

Også lurer jeg på om denne fungerer i norge og hvilke kanaler man da ville fått inn..? PC TV :p

Illustrert vitenskap har hatt den der som velkomstpremie. Jeg har en sånn selv (fra Illustrert vitenskap) og den fungerer overraskende bra her hos meg.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en enkel måte å spør om hvor det blir av noe jeg har bestilt?

 

Jeg bestilte et øre propper (som dessverre hadde 2,7mm elns!) og 5 PCI vifte styringer. Jeg mottok øre proppene ganske raskt, med en lapp om at ordren ble delt opp. Jeg sjekket DX i går, og da stod det at vifte styringen var sendt, men ingen dato. Jeg prøvde å sende mail, men måtte da sende inn bilder av mottatt konvolutt, innholdet osv. Alt dette er kastet for lenge tiden. Noen som har en mail jeg kan sende spørring til?

Lenke til kommentar

Til dere som mente at å klage på hva Posten/Tollvesenet gjorde i Mai ikke hadde noe poeng:

 

Jeg fikk en telefon fra Posten Norge ang min klage som er nevnt noen sider tilbake.

 

Hun kom med en del bortforklaringer, men innrømmet til slutt at det var altfor dårlig kundeservice fra deres side å ikke engang informere om det til sine kunder.

Så, enden på visa er at ja, dere har rett i at det ikke vil gi noe utfall for meg i forbindelse med den saken, men hun informerte meg om at hun ville ta saken videre opp i systemet sånn at de som blir berørt av en sånn handling SKAL få informasjon om det.

 

Så.. det lønner seg å si ifra så lenge man kan forholde seg til sak. ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet om en enkel måte å spør om hvor det blir av noe jeg har bestilt?

 

Jeg bestilte et øre propper (som dessverre hadde 2,7mm elns!) og 5 PCI vifte styringer. Jeg mottok øre proppene ganske raskt, med en lapp om at ordren ble delt opp. Jeg sjekket DX i går, og da stod det at vifte styringen var sendt, men ingen dato. Jeg prøvde å sende mail, men måtte da sende inn bilder av mottatt konvolutt, innholdet osv. Alt dette er kastet for lenge tiden. Noen som har en mail jeg kan sende spørring til?

 

 

slapp av det kommer ;)

Lenke til kommentar

Har bestilt dette skrutrekkersettet:

 

sku_36203_1.jpg

 

Precision Screw Drivers Toolkit for Electronics DIY (45-Piece Set)

 

Må jo være perfekt for å skru fra hverandre dingser som har gått i stykker, for å prøve å reparere, som man ikke får satt sammen igjen :!:

 

Fikk dette settet i dag, vel verdt de kr 82,91- jeg betalte! Nå bare venter jeg på at en dings går i stykker slik at jeg kan reparere/ødelegge den :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...