Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var sagt litt for å provosere, men jeg synes ikke noe om en heving av grensa. Den kan gjerne forbli 200 kr de neste 20 årene for min del...

Jeg er ikke helt enig, mva kan jeg godt betale, det er ikke noe problem, men det er fortollingsgebyret som er irriterende synes nå jeg. Det blir for dumt når man plutselig må betale dobbelt så mye for varen pga toll og moms. En annen ting er at man som regel betaler moms til det landet man kjøper fra, og selv om man i teorien skal kunne få det refundert så er det ikke alle nettbutikker som gjør det i praksis, dermed kan man ende opp med å betale mva to ganger.

 

Jeg synes det bør være en grense, men jeg synes også at 200 kr er for lavt, i hvert fall så lenge tollen er såpass dyr som den er i dag.

Lenke til kommentar

Denne ser grei ut. Håper det var en slik du mente :p

 

Var den jeg mente ja...

Den er jo brukbar, men ikke super god syntes jeg.

 

Hehe ok jeg så ikke den linken.

 

Dealextreme spørsmål: Igår så bestilte jeg en del ting i en pakke, men hvis jeg allerede idag lager en ny ordre vil disse bli pakket sammen siden den første ikke er sendt enda? Eller vil hver ordre uansett bli pakket seperat? Viktig å ikke la dem bli pakket sammen siden da vil pakken overstige 200kr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...