Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror sprøytene jeg bestilte fra DX er stoppa ett eller annet sted, jeg har ikke fått noe melding men noe jeg bestilte 1 mnd etter de er kommet frem for en stund siden :p Sånn at ikke flere gjør dette altså :p

 

Hadde aldri i verden kjøpt sprøyter fra DX av prinsipp :p

 

Har jo ikke planer om å bruke de på meg selv eller andre levende vesner :p

Lenke til kommentar

Det er sikkert mange fordommer mot å ha sprøyter liggende hjemme, men de er faktisk veldig kjekt å ha i verktøykassa i blant. F.eks til:

 

- å sprøyte inn tapetlim på steder det har blitt en luftblære under tapeten.

- å lime modellfly, modellbåter med mer (trelim).

- å dekorere kaker med glasur

 

og sikker mye annet jeg ikke kommer på i farta.

Lenke til kommentar

Vil fylle på med noen flere bruksområder for bruk av sprøyter.:

 

Sko som knirker kan bli "friske" etter innsprøyting av lim gjenom såle på vitalt sted.

 

Små rulle eller kulelagre som det er kronglete å skifte kan få økt levetid med innsprøytning av grafitt.

 

Mange foretrekker vanninsprøytning ved grilling av hele dyr. Vrient å få til uten sprøyte.

 

Jeg har 5 sprøyter liggende som er kjøpt på DX og motatt uten problemer.

Lenke til kommentar

Sko som knirker kan bli "friske" etter innsprøyting av lim gjenom såle på vitalt sted.

Hvordan? Har to par sko nå som knirker når jeg går, og jeg har kommet frem til at det ikke kan være underlaget. Hvordan kan jeg gjøre noe med dette? Har egentlig innbilt meg at det r sålen som har blitt for glatt, og at den lager en lyd pga. friksjonen mot sokken, men kanskje den er løs ifht underlaget?
Lenke til kommentar

Sko som knirker kan bli "friske" etter innsprøyting av lim gjenom såle på vitalt sted.

Hvordan? Har to par sko nå som knirker når jeg går, og jeg har kommet frem til at det ikke kan være underlaget. Hvordan kan jeg gjøre noe med dette? Har egentlig innbilt meg at det r sålen som har blitt for glatt, og at den lager en lyd pga. friksjonen mot sokken, men kanskje den er løs ifht underlaget?

 

Hvis du ser på sålen fra siden er mange skosåler bygget opp i flere lag og knirkingen kan være et resultat av at det ene laget er løsnet fra det andre. Litt lim i sprøyta og stikk nålen inn mellom lagene fra siden eller gjennom sålen. En fordel hvis du finner området hvor knirkingen kommer fra. Det koster lite å prøve og er gøy hvis det funker.

Lenke til kommentar

Det blir det helt sikkert, er 100% ulovlig i Norge.

Uansett har det vært "utsolgt" så lenge jeg kan huske.

 

 

Det er ikke Ulovlig i Norge men du må ha en lisens fra Politiet, men om du hadde bestillt dette og ikke hadde hatt den lisensen så tror jeg du hadde slitt, da det er snakk om ulovlig å erverve seg ett våpen du ikke har lov å bruke, vel å merke om du ikke har lisens.

Lenke til kommentar

Vel, er det som er greia. Jeg har hørt om en person som har fått lisens.

Grunnen til at det er vanskelig er at du må vise til et behov. Siden det ikke er noe arbrøst-forbund eller klubber og det er ulovlig å bruke til jakt så er det ikke så lett.

Han jeg snakket med er en som reiser rundt på vikingemarkedet og er historisk interessert i arbrøster, så han hadde en kopi av en gammel armbrøst (dvs. ikke en moderne som denne)

 

Men for all del, det er bare å søke, er ikke værre enn at de avslår søknaden.

Lenke til kommentar

Har mottat disse i det siste:

Digital Li-Ion 18650 Battery Charger

TrustFire Protected 18650 3.7V True 2400mAh Rechargeable Lithium Batteries (2-Pack)

Flat to Round Power Plug Convertor

 

Skulle ha til denne lommelykta:

UltraFire WF-501B MC-E (BIN M) 5-Mode 800-Lumen LED Flashlight

 

Den lyser veldig godt, men må passe på å ikke skru inn batterilokket helt, da får den ikke kontakt.

 

Kjøpte også denne hodelampa:

Flood-to-Throw Cree Q3-WC 3-Mode LED Headlamp

Veldig grei for prisen, lyser bedre enn dyrere hodelykter som koster mye mer mer.

 

Begge disse lyktene har kjøleribbe, jeg har ikke testet de over lang tids bruk enda, men det ser ut som de blir ganske varme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...