Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

er det noen som vet om DX (eller noen andre) har vinkeladapter til 3,5mm jack?

 

Har kjøpt meg nytt headset fordi den rette pluggen på de gamle ble ødelagt i lommen når den var plugget i min ipod nano (forrige generasjon). Det gjør ingen ting om det er 10-15cm kabel på den, men ser helst at det ikke er det.

 

 

edit: Fått hjelp, var noen som fant den i england på ebay, kostet 35 spenn inkl. frakt. Tusen Takk :)

Endret av Musty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pakken ble sendt fra Dealextreme 6/5/2010, har bestilt dette:

 

SKU # Product or Service Name

00061 Cell Batteries LR41 AG3 (100-Pack)

01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)

19093 Shock-Your-Friend Electric Shock Handshake Toy

24296 USB Charging Cable for iPhone 2G/3G (100CM-Length)

34175 Cute Super Mario Plush Doll Toy - Bros Boo Ghost

34634 Fashion UV400 UV Protection Sunglasses with Carrying Pouch

 

Så er spent på om pakken kommer fram her på berget! :)

 

Pakken kom på lørdag, og jeg hentet den i dag!

 

kommentarer til produktene:

 

00061 - Får ikke testa alle batteriene, men nå slipper jeg å tenke mer på å kjøpe flere slike med det første.

 

19093 - Shockeren fungerte veldig bra! fikk et godt støt i håndflaten, og anbefales. Derimot, batteriet/ene inni har blitt markant svakere etter at jeg har lekt med den i hele dag, så vil anbefale å bestille med ekstra batterier ;)

 

24296 - iPod-kabelen virka veldig bra (iPod Nano 5th gen. og iPod Touch 1. gen). Nytteverdien er helt lik en vanlig iPod-kabel. Den er ikke like glossy som en vanlig kabel. For meg virker den slettes ikke "Hong Kong".

 

34175 - Boo "bamsen" var tiltenkt ei jente, men skulle gjerne likt å hatt den selv! tror jeg må bestille en slik selv, den er rett og slett kjempekul. Enhver Mario-fan ville hatt glede av denne :) Kvalitetsmessig er den på høyde med alt annet man får på Brio, Toys r' Us, Lekeplaneten osv. Meget bra!

 

jeg sammenlignet den med en DVD, sånn at folk får en ide om hvor stor den er :wee:

 

post-126682-1276554991,6635_thumb.jpg

 

post-126682-1276554996,6668_thumb.jpg

 

34634 - var kjempeskeptisk til brillene. å sende briller fra Hong Kong til Norge er vel nesten som å be om å få de knust, men de ankom helt fine uten riper. Brillene er behagelige å ha på, selv om de ikke har fjæring i hengslene. Til og med skriften med "Ray Ban" er forseggjort! :D Det fulgte også med et halvstivt "Oakley" brille-ettui som er verdt å ta vare på. Pusseklut til brillene fulgte også med.

 

Bilder:

 

post-126682-1276555000,9683_thumb.jpg

 

Pussekluten under brillene.

 

post-126682-1276555005,0878_thumb.jpg

Virker mer som om det står "Okey" spør du meg. Gotta love DX :love:

 

post-126682-1276555008,7974_thumb.jpg

 

Kjekt med krok under ettuiet, kan feste det på en sekk på tur f. eks :yes:

 

Kan konkludere med at min første bestilling hos DX gikk vellykket, og ser frem til en ny handel!:new_woot:

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Skal ha et eksternt harddiskkabinett til 2.5" SATA harddisk.

Kriterier: Den må støtte både USB 3.0 og eSATA! Helst seperat, men valgri strømforsyning!

 

Har sett på: http://cgi.ebay.com/eSATA-USB-SATA-2-5-External-Portable-HDD-3-0Gb-s-Case-/350346384362?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item51924593ea og http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34411, men den første mangler USB3 og den siste mangler eSATA.

 

Har dere tips og erfaringer? Takk!

Lenke til kommentar

Fikk en veggkontakt-til-USB adapter i posten i dag (SKU:29839) Overrasket over hvor fort den kom, bestilte forrige lørdag kveld (blir i praksis mandag) og fikk den nå en drøy uke etter. Jeg regner med at det var litt flaks involvert der, men allikevel.

 

Siden jeg fikk den i dag kan jeg nok ikke si så veldig mye om kvaliteten, men den virker robust og klarte fint å lade en 5.gen iPod Nano med den medfølgende kabelen. Alle kontaktene sitter akkurat så godt og tight som du vil ha dem. Jeg kan anbefale denne til alle som trenger en vegglader til iPod eller annet med USB-kontakt. Tror kanskje jeg kommer til å bestille en til, så jeg har reserve til å ta med meg eller lade flere ting på en gang, og 25 kr er ikke lett pris å slå.

Lenke til kommentar

Fikk en veggkontakt-til-USB adapter i posten i dag (SKU:29839) Overrasket over hvor fort den kom, bestilte forrige lørdag kveld (blir i praksis mandag) og fikk den nå en drøy uke etter. Jeg regner med at det var litt flaks involvert der, men allikevel.

 

Siden jeg fikk den i dag kan jeg nok ikke si så veldig mye om kvaliteten, men den virker robust og klarte fint å lade en 5.gen iPod Nano med den medfølgende kabelen. Alle kontaktene sitter akkurat så godt og tight som du vil ha dem. Jeg kan anbefale denne til alle som trenger en vegglader til iPod eller annet med USB-kontakt. Tror kanskje jeg kommer til å bestille en til, så jeg har reserve til å ta med meg eller lade flere ting på en gang, og 25 kr er ikke lett pris å slå.

 

Takk for tipset, skulle akuratt til å spørre om noen hadde erfaring med vegglader til nano 5gen :)

 

Er så sykt irriterende at det bare følger med usb lader. Har en vegglader fra før som fulgte med min 2gen ipod, men nanoen min støtter ikke firewirelading !!

Lenke til kommentar

Hmm står den brenner ting, og på commenta under har folka skrevet at den brenner ting. Tenker det er verdt sjansen :p Er denneher btw

 

Har alltid drømt om å poppe de Elixiaballongene som henger rundt i byen :cool:

 

Edit: Den tenner til og med sigaretter :D

 

Edit2: Og hvordan inni rakkern betaler jeg? Ser bare Paypal som eneste alternativ her

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Hmm står den brenner ting, og på commenta under har folka skrevet at den brenner ting. Tenker det er verdt sjansen :p Er denneher btw

 

Har alltid drømt om å poppe de Elixiaballongene som henger rundt i byen :cool:

 

Edit: Den tenner til og med sigaretter :D

Du kommer ikke til å klare å poppe ballonger som henger ute i lufta... Du må stabilisere strålen på samme sted en liten stund, og det er noe vanskelig med vær og vind. Jeg har den laseren, klarer ikke å tenne på noe som helst :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...