Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

det er allerede postet her, mollasund.. og pakker som kommer nå blir ikke sendt tilbake.. noe du kanskje kunne tatt med isåfall før du lager stor krise med store bokstaver

 

Beklager for det. Så ikke at det var postet noen plass på grunn av en svær mario figur.

Er det noen som vet hva som vil skje med pakkene som er sendt i retur? Har flere ting som er sendt i retur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om DX selger sånn dingz at man kan sende tv signalet fra en boks til en annen. Har seg nemlig sånn at jeg vil ha tv på rommet, men får ikke inn signalet - så jeg lurer på om de selger sånn boks at man bare plugger i antenneledningen også sender den det signalet til en annen boks hvor jeg så tar å plugger i signalledningen i dekoderen?

Sorry for dårlig formulering :p (dette skal brukes på rikstv)

Lenke til kommentar

Noen som vet om DX selger sånn dingz at man kan sende tv signalet fra en boks til en annen. Har seg nemlig sånn at jeg vil ha tv på rommet, men får ikke inn signalet - så jeg lurer på om de selger sånn boks at man bare plugger i antenneledningen også sender den det signalet til en annen boks hvor jeg så tar å plugger i signalledningen i dekoderen?

Sorry for dårlig formulering :p (dette skal brukes på rikstv)

 

Dette lurer jeg også på!

Lenke til kommentar

Noen som vet om DX selger sånn dingz at man kan sende tv signalet fra en boks til en annen. Har seg nemlig sånn at jeg vil ha tv på rommet, men får ikke inn signalet - så jeg lurer på om de selger sånn boks at man bare plugger i antenneledningen også sender den det signalet til en annen boks hvor jeg så tar å plugger i signalledningen i dekoderen?

Sorry for dårlig formulering :p (dette skal brukes på rikstv)

Sånn du mener?

 

Clasern

 

Trådløst nettverk må være utkoblet, sender på samme hertz. Eventuelt bytte kanal (Vet ikke om det funker å bytte kanal, men vil tro det).

 

5.8 Ghz

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

 

Denne kom i posten i dag, bestilte altså 23 mai, ca en uke, det er meget bra!

 

Yoshi er et varp til ca kr 23,- :dribble:

 

 

Puter til Porta Pro kan du få billig og veldig raskt fra Netshop - hvis du har mulighet til å benytte en av utleveringsstedene deres - da du slipper frakt. Ebay har vel også dette rimelig.

 

Do this look like Yoshi? Yoshi be green, motherfucka! /The Wire

 

Kineserene vettu :)

 

Yoshi kommer i mange farger.. ingen som har spilt "Yoshi's Story" på N64 ?

 

Noen som har peiling på de S-ATA kablene de selger på DX ?

Lenke til kommentar

Trådløst nettverk må være utkoblet, sender på samme hertz.

Det ikke være utkoblet, men det krever litt eksperimentering over hva som fungerer. Jeg kjører trådløst nett, samt to slike sendere på ulike kanaler.

Les nå alt jeg skriver da.

Lenke til kommentar

 

Yoshi kommer i mange farger.. ingen som har spilt "Yoshi's Story" på N64 ?

 

Har ikke spilt Yoshi's Story, men i Super Mario Sunshine så skifter jo Yoshi farge etter hvilken frukt han slurper i seg :!:

 

Fikk forresten 2 pakker til fra DX i dag - som var bestilt 23 mai, meget fornøyd med den raske leveringen de har nå.

 

Dermed ble det bestilt noen flere LED Keychains i forskjellige farger.

Lenke til kommentar

The USB Xtractor function is to read the UNIQUE-PER-DRIVE Key of the Liteon Drives,

its functionality mimic the original 360 Xtractor Pro version but this model does not

incorporate RS232 (AKA DB9) connector, only incorporate USB port, it also combines

the original 360 Xtractor Pro Spear functionality all in one simple and portable

device. Due to the fact that most modern PC's do not include a DB9 port, this is

fully USB compatible!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...