Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Greit, ser at det er litt dårlig forklart. Skal prøve å forklare dypere.

Fikk en pakke med Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle(11866) i, plugget den i PCen og den ble installert automatisk. Jeg prøvde å legge til mobilen min(LG KC550) som en Bluetooth enhet, og lyktes med dette. Etter en del jobbing fikk jeg endelig til å sende filer til PCen fra mobilen, men de "Mislyktes" etter omtrent halvveis av overføringen. Dersom jeg prøver å sende fra PCen til mobilen så kommer det ingenting opp på mobilen min.

 

PS: Når jeg trykker på mobilen min på bluetooth enheter på PCen så står det Status: Needs troubleshooting, men ingenting hender dersom jeg gjør dette. Har prøvd å installere forskjellige drivere, men ingenting fynker.

 

Kjører Windows 7 34-bit forresten

Endret av mollasund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen erfaringer rundt http://www.popbuying.com ?

 

 

Hehe, bra navn, siden det virker som om det popper opp den ene etter den andre Kina wannabe DX butikker. :dribble:

nå er jo DX en av titalls butikker samme folka driver, så er et par av de wannabes som er samme sjappen.

de fleste starter som konkurrenter så kjøpes de opp og drives videre med samme navn.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Noen erfaringer rundt http://www.popbuying.com ?

 

Har handlet litt fra popbuying/dealperfect. Popbuying oppstå som en mer "lovlydig" versjon av dealperfect.com etter at de ble stengt ute av paypal. De samme folkene driver også pbpurchase hvor du kan bestille fra taobao (kinesisk ebay). Virker som de sliter med paypal igjen og de fleste sidene er nede.

Har handlet med dealperfect/popbuying omtrent fra de startet opp. Håper de får paypal opp igjen snart.

Bra service, greie folk og utrolig bra utvalg på kuber. Prisene ligger litt høyere enn hos DX, men jeg syntes det er verdt det. De pleier også å kunne skaffe varer hvis man spør.

Lenke til kommentar

 

Denne kom i posten i dag, bestilte altså 23 mai, ca en uke, det er meget bra!

 

Yoshi er et varp til ca kr 23,- :dribble:

 

 

Puter til Porta Pro kan du få billig og veldig raskt fra Netshop - hvis du har mulighet til å benytte en av utleveringsstedene deres - da du slipper frakt. Ebay har vel også dette rimelig.

 

Do this look like Yoshi? Yoshi be green, motherfucka! /The Wire

Lenke til kommentar

 

Denne kom i posten i dag, bestilte altså 23 mai, ca en uke, det er meget bra!

 

Yoshi er et varp til ca kr 23,- :dribble:

 

 

Puter til Porta Pro kan du få billig og veldig raskt fra Netshop - hvis du har mulighet til å benytte en av utleveringsstedene deres - da du slipper frakt. Ebay har vel også dette rimelig.

 

Do this look like Yoshi? Yoshi be green, motherfucka! /The Wire

 

Kineserene vettu :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...