Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv kjøpt div laserpenner der.

Har en 5mW og en 200mW green samt en 200mW rød.

De grønne er helt klart best. Den røde er skikkelig tam, og i tillegg var det dårligere kvalitet på designet (alle tre er av typen laserPENN og ikke lommelykt osv)

Lenke til kommentar
Har selv kjøpt div laserpenner der.

Har en 5mW og en 200mW green samt en 200mW rød.

De grønne er helt klart best. Den røde er skikkelig tam, og i tillegg var det dårligere kvalitet på designet (alle tre er av typen laserPENN og ikke lommelykt osv)

Men det var jo relativt dyrt der i forhold til DX.com.

Kvaliteten er sikker annerledes, men til første laser å være trenger jeg ikke en så er så veldig dyr.

Lenke til kommentar
Tror jeg tar å bestiller den når jeg kommer hjem!

Ikke bli overrasket om den blir stoppet i tollen, de har blitt flinkere bare de 2-3 siste månedene... ;)

Men er det noen som har noe erfaring med den pennen jeg postet tidligere idag? Virker veldig greit å ha muligheten til å bruke den på touch screens også! Har googlet den, og prisen er mye høyere andre plasser..

Jeg har to slike 4-in-1 penner, og de er veldig praktiske. Har touch screen både på mini-laptop og mobiltelefoner, samtidig som man har penn, lommelykt og laser. Penn er jo alltid praktisk. Lommelykten bruker jeg støtt og stadig, og laser er veldig hendig i møter når det diskuteres f.eks. tegninger og layout på storskjerm.

Lenke til kommentar
Ja, grønne lasere er lovlige i norge.

Selges også i norske butikker, som f.eks illumi.no .

Grønne lasere er lov. Men ikke uansett styrke.

Normalt er det mindre eller lik 5mW de skal være for å kunne importeres, tror det er slik i Norge også. Mine grønne laserpenner fra DX måtte iallfall gjennom tollen, men det gikk greit ettersom de var på 5 mW.

Uhm..

Illumi.no selger jo opptil 400mW..

http://www.illumi.no/shop/index.php?cPath=53_63

Lenke til kommentar
Tror jeg tar å bestiller den når jeg kommer hjem!

Ikke bli overrasket om den blir stoppet i tollen, de har blitt flinkere bare de 2-3 siste månedene... ;)

Å hva hender med den om den blir stoppet i tollen? Om den er lovlig å under 200kroner (ingen mva) har de jo ingenting de skulle ha sagt. Å er det noen mening med å betale de $0.01 for å få fjernet logoen? Går den lettere gjennom tollen uten DX logoen?

Lenke til kommentar

Hehe, var det jeg var redd for. Men har de noen grunn til å ta en laser da? Tidligere i dette topicet er det sagt at de er lovlige i Norge.

Er litt kjedelig å kjøpe noe om det blir tatt fra meg når det kommer i tollen :p

Men er det større kjangs at den går gjennom om du får fjernet DX logoene?

Lenke til kommentar
Lol noen av dere vet jo ikke hva dere snakker om. Lasere kan importeres til Norge uten problemer, men over 500mW må du ha tillatelse av strålevernet (har lest det et eller annet sted. Kanskje det var tollens sider).

"Lol"? Eller kanskje vi da kan svare med "LINK OR GTFO"? ;)

Nei, seriøst: Kan godt være jeg tar feil ang. Norge. Men i Statene og EU er det iallfall en øvre grense på 5mW. :)

Alle mine laserpenner kjøpt fra DX har vært gjennom tollen, selv om totalverdien på pakken var langt under 200 kr. Andre slike pakker behøver vanligvis ikke kontrolleres i tollen. Kanskje jeg bare har uflaks?

Lenke til kommentar
Lol noen av dere vet jo ikke hva dere snakker om. Lasere kan importeres til Norge uten problemer, men over 500mW må du ha tillatelse av strålevernet (har lest det et eller annet sted. Kanskje det var tollens sider).

"Lol"? Eller kanskje vi da kan svare med "LINK OR GTFO"? ;)

Nei, seriøst: Kan godt være jeg tar feil ang. Norge. Men i Statene og EU er det iallfall en øvre grense på 5mW. :)

Alle mine laserpenner kjøpt fra DX har vært gjennom tollen, selv om totalverdien på pakken var langt under 200 kr. Andre slike pakker behøver vanligvis ikke kontrolleres i tollen. Kanskje jeg bare har uflaks?

Hvis du ser bittegrann over dine egne poster, så har jeg gitt link.

Det sier seg selv at det er lov med sterkere enn 5mW når illumi.no og nettshop selger opp til 400mW, i norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...