Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Sendte en forespørsel til Dealextreme om de kunne sende en ny pakke til meg fordi den forrige de sendte ble returnert på grunn av dokumentfeil. Jeg fikk svar av Dealextreme nå at pakken er i normal rute og viser til Hong Kong Post. Hong Kong Post sin sporing sier at Pakken er sendt til sitt mottakerland, mens Posten.no sin sporing sier at den er Landet i Norge, Sendt til Tollbehandling, Sendt fra avsenderland og Ankommet mottakerland. Hva skal jeg gjøre med dette? Begynner å bli sykt frustrert og i med at jeg har ventet over en måned...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4 SMS per måned * 10 måneder = 40 SMS

 

400 kr / 40 SMS = 10 kr/SMS

 

Hvilket abonnement har du?

 

Jeg har nok ikke tapt så mye, men vet ikke helt... Det er plass til 2 simkort, et av dem var fra jobben, så det kan jo være det simkortet er belastet mer enn mitt ...

 

Ang. poenget med "micro" tyveri... Stjeler du 5 kr/mnd fra en person så bryr ikke vedkommende seg. Men her er det snakk om kanskje millioner av mobiltelefoner.. med 2 simkort.. 2*1000000*2kr*12mnd = Rik mafia.

 

Mitt ab? vet ikke helt navnet, og gidder ikke sjekke har sagt opp. Under ses bilde av faktura:

 

XKSSTEL_X11_FRAUD.jpg

Lenke til kommentar

4 SMS per måned * 10 måneder = 40 SMS

 

400 kr / 40 SMS = 10 kr/SMS

 

Hvilket abonnement har du?

 

Jeg har nok ikke tapt så mye, men vet ikke helt... Det er plass til 2 simkort, et av dem var fra jobben, så det kan jo være det simkortet er belastet mer enn mitt ...

 

Ang. poenget med "micro" tyveri... Stjeler du 5 kr/mnd fra en person så bryr ikke vedkommende seg. Men her er det snakk om kanskje millioner av mobiltelefoner.. med 2 simkort.. 2*1000000*2kr*12mnd = Rik mafia.

 

Mitt ab? vet ikke helt navnet, og gidder ikke sjekke har sagt opp. Under ses bilde av faktura:

 

XKSSTEL_X11_FRAUD.jpg

 

Ikke unormalt at elektronikk fra Kina som ikke er kvalitetssikret gjennom et kjent merke eller lignende inneholder slike "bugs". Vet det har blitt solgt minnepenner og lignende med virus/trojan på DX før i tiden. Dette er ting som bevisst er lagt inn fra produsenten da de vet at de som videreselger det ikke kvalitetssjekker det eller eventuelt er en brikke i spillet.

Lenke til kommentar

Varene ble sendt fra Hong Kong i dag. Har aldri hatt varer med tracking før. Når kan de trackes av Posten?

 

Den kan spores hos Posten Norge når de har ankommet postens sentral i Oslo.

Du bruker samme nummer som hos HK post.

Edit: Formulerte meg litt bedere...

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar

Det er helt opp etter hvordan det går med flyet det :)

 

Usikker på hvor lang tid det tar, men i følge Hongkong post og ifølge posten Norge så ser det slik ut på de fire siste pakkene jeg hadde med sporing:

 

 

1. april – 4. april

29. mars – 30. mars

27. februar – 28. februar

18. februar – 22. februar

 

 

Men jeg får ikke de tallene helt til å stemme...

Hvordan kan de bruke så lite som en dag på noen pakker ?

 

De første datoene er de datoene Hong kong post sier at de sendte pakkene ut fra Hongkong og de siste datoene er når posten Norge rapporterte at pakken har ankommet Norge.

Lenke til kommentar

Husk at Hong Kong ligger foran oss.

 

Det betyr at om de sender en pakke om morgenen en dag og den kommer frem neste kveld i norge har den egentlig brukt (nesten) to døgn.

 

Åja, det tenkte jeg ikke på :blush: Men men nesten to døgn er jo også bra da, i og med at den mellomlander i Frankrike og lastes videre...

Lenke til kommentar

Fikk nå en pakke av Dealextreme med Bluetooth på. Den fynker ikke helt slik som den skal, fordi sendingene blir "mislyktes" etter 40-98% av sendingen, sykt irriterende. Noen som vet hva problemet er?

 

Hvis noen løser ditt problem ut ifra den feilbeskrivelsen der blir jeg mektig imponert for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...