Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk tilbake denne mailen etter å ha sendt mail angående en defekt lommelykt jeg kjøpte:

 

Apologies for the item being defective.

 

If your products get damaged within 50 days after shipments (The order shipment date and order notification are provided to you by email) and the return shipping fee is less than 40% (for countries in South America or Europe) or 30% (for all other countries) of the defective item(s) value, and also less than $40 (USD), please return the item(s) by cheapest way with tracking number (ordinary mail) to the below Drop Off Box Address, we will cover the actual postage (according to the shipping receipt you provided). After your shipment, please take a picture of the proof of shipment (shipping receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc). We will arrange the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.

 

TO: DealExtreme

RE: ORDER # ______

 

Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre

21 Man Lok street

Hung Hom, Kowloon

HONG KONG

 

PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements

 

But if the product turns out to be defective after 50 days from shipments, please notice that the return shipping costs (both ways) will be the sole responsibility of you. We will still try to exchange your defective products for a brand new one where possible.

 

VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items:

 

1. Your order number,

2. sku numbers returned and quantity, and

3. a short description of the problem(s) of the defective unit.

 

This note will help expediting the processing time for you. Thank you.

 

If you have any questions on the return, please feel free to contact us again at anytime.

 

Thank you for your patience and understanding.

 

Tviler på jeg sender den i pakke til Hong Kong for å si det sånn :p

Lenke til kommentar

I de fleste slike billigprodukter er det jo ofte kretser selv jeg kunne satt sammen, så det er begrenset hva man kan forvente. Vi har uansett såpass gode og sensitive ører at det er vanskelig å bruke lite på lydprodukter og bli fornøyd. Jeg selv måtte jo ut med nesten 2000kr før jeg ble fornøyd.

Bestilte selv en mic fra DX en gang i tida (til Flight Sim), og den hørtes nesten lo-fi ut.

Ikke alt er dritt.

 

Virkelig god.

 

Prisen går akuratt over tollgrensa da :/

 

vanntrykket er bra:D

Lite harry :D

Lenke til kommentar

Bestilte et digitalt IR termometer den 15.5, og fikk den i dag! Det må være av de raskeste leveransene jeg har hatt.

 

Kvaliteten virker overraskene god, plasten er solid og litt gummiert for bedre grep. Hvor nøyaktig det er vet jeg ikke, men målingene virker kurante hittil. Var litt dårlig strøm på batteriet som fulgte med, men ellers bra.

Lenke til kommentar

Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping

1 34678 Protective PVC Rubber Case for Apple 9.7" iPad (Black) x 1 Pending $7.12 -

35865 Genuine Sony Gold Plated HDMI M-M Shielded Connection Cable (2M-Length) x 2 Pending $7.32 -

37216 USB Rechargeable 4800mAh Battery with USB Charging Cable for Xbox 360 Controller x 2 Pending $5.97 -

Lenke til kommentar

ADVARSEL: jeg kjøpte en dualsim (veldig kjekt) mobiltelefon fra dealextreme, den har fungert fint i 10mnd, MEN den sender sms til kina 3-4 ganger i mnd.. og det har nok kostet meg 4-500kr i løpet av eietiden.. dette er noe som ligger i firmware, og jeg legger nå telefonen i kassa for mobilsuvenirer.

 

Skal ikke kjøpe mer "kinatelefon" før de får et godt rykte.

Lenke til kommentar

ADVARSEL: jeg kjøpte en dualsim (veldig kjekt) mobiltelefon fra dealextreme, den har fungert fint i 10mnd, MEN den sender sms til kina 3-4 ganger i mnd.. og det har nok kostet meg 4-500kr i løpet av eietiden.. dette er noe som ligger i firmware, og jeg legger nå telefonen i kassa for mobilsuvenirer.

 

Skal ikke kjøpe mer "kinatelefon" før de får et godt rykte.

 

Haha :) Hvorfor skal den sende SMS til kina ? Hva vil den det for ?

Lenke til kommentar

ADVARSEL: jeg kjøpte en dualsim (veldig kjekt) mobiltelefon fra dealextreme, den har fungert fint i 10mnd, MEN den sender sms til kina 3-4 ganger i mnd.. og det har nok kostet meg 4-500kr i løpet av eietiden.. dette er noe som ligger i firmware, og jeg legger nå telefonen i kassa for mobilsuvenirer.

 

Skal ikke kjøpe mer "kinatelefon" før de får et godt rykte.

 

 

:ohmy:

Lenke til kommentar

ADVARSEL: jeg kjøpte en dualsim (veldig kjekt) mobiltelefon fra dealextreme, den har fungert fint i 10mnd, MEN den sender sms til kina 3-4 ganger i mnd.. og det har nok kostet meg 4-500kr i løpet av eietiden.. dette er noe som ligger i firmware, og jeg legger nå telefonen i kassa for mobilsuvenirer.

 

Skal ikke kjøpe mer "kinatelefon" før de får et godt rykte.

 

Haha :) Hvorfor skal den sende SMS til kina ? Hva vil den det for ?

 

Kina spionerer på oss :ph34r:

Lenke til kommentar

ADVARSEL: jeg kjøpte en dualsim (veldig kjekt) mobiltelefon fra dealextreme, den har fungert fint i 10mnd, MEN den sender sms til kina 3-4 ganger i mnd.. og det har nok kostet meg 4-500kr i løpet av eietiden.. dette er noe som ligger i firmware, og jeg legger nå telefonen i kassa for mobilsuvenirer.

 

Skal ikke kjøpe mer "kinatelefon" før de får et godt rykte.

 

Haha :) Hvorfor skal den sende SMS til kina ? Hva vil den det for ?

 

Kina spionerer på oss :ph34r:

 

Haha, ja det er jo sant men hva hjelper det med en sms her og en sms der ? :dontgetit:

Lenke til kommentar

ADVARSEL: jeg kjøpte en dualsim (veldig kjekt) mobiltelefon fra dealextreme, den har fungert fint i 10mnd, MEN den sender sms til kina 3-4 ganger i mnd.. og det har nok kostet meg 4-500kr i løpet av eietiden.. dette er noe som ligger i firmware, og jeg legger nå telefonen i kassa for mobilsuvenirer.

 

Skal ikke kjøpe mer "kinatelefon" før de får et godt rykte.

 

Haha :) Hvorfor skal den sende SMS til kina ? Hva vil den det for ?

 

Kina spionerer på oss :ph34r:

 

Haha, ja det er jo sant men hva hjelper det med en sms her og en sms der ? :dontgetit:

 

Å skrive passordet og pin-koden til Statoils bankkonto passer fint inn i én melding. :hmm:

Og generelt; du veit jo dissa kineserne.. De er noen resere på teknologi, så du veit jo aldri!

Lenke til kommentar

er hele 1,50kr for sms til utlandet fra telenor og 1,89kr hos tele2.

antar resten ligger i ca samme prisklasse.

 

men høres sært ut med at den sender sms selv.

har solgt endel kinatelefoner og aldri fått klager på at sånt skjer.

 

eneste mobil jeg har hatt trøbbel med laget i kina var en sony ericsson :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...