Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknisk sett er moms den skatten du risikerer å måtte betale når du bestiller slike ting fra utlandet, men det er en grense på 200 kroner. Holder du deg under den grensen slipper du å betale noe ekstra (om man ser bort fra de litt høyere kursene til PayPal).

Lenke til kommentar

Fin tråd!

Men jeg ser at Light Saber key chain står som unngå - hvorfor?

Jeg og dama har en hver og jeg kunne ikke klart meg uten den på nøkkelknippe da den er veldig hendig å ha lett tilgjengelig.

Vi er begge godt fornøyd med den og den holder og holder :)

Men det er en liten ting som er litt slitsomt med den og det er at av og til så lyser den ikke. Dette er fordi det blir dårlig kontakt. Løsning på dette er å slå den hardt mot en flate, eller evt. stikke noe inn der batteriene er og justere fjøren slik at den står rett ut igjen. Dette er nok til å få den til å funke igjen.

Bruker nesten ikke strøm så den varer og varer med de medfølgende batteriene og den lyser bra.

Lenke til kommentar

Kjøpte en Jet light 1300c eller noe i den duren, eller kjøpte vel egentlig to stykker. Den ene sluttet og virke bare et par dager senere, sendte mail til Dealextreme uten bilde av feilen (ta bilde av at en lighter ikke virker :S?) og fikk til svar idag at jeg ikke trengte sende inn den gamle lighteren og at en ny lighter var i posten. Flott gjort :)

Lenke til kommentar

DX er dyrt (i forhold til sine konkurrenter)

http://www.buyincoins.com/premium-1-3-gold-10ft-hdmi-cable-for-ps3-1080p-hdtv-3m-product-312.html

Vet jeg har sett enda billigere men gidder ikke lete. Det sparer du i alle fall 4$ i forhold til den du linker til på DX noe som utgjør en prisforskjell på 100% ;)

Handler nesten aldri på DX mer. De har priset seg totalt ut av det enorme markedet av kinasider. Eneste som er bra med de er at de har et greit utvalg.

Lenke til kommentar

Alt i dag er laget i Kina, taiwan, vietnam og andre asiatiske land med unntak av veldig få produkter.

Ja, jeg begynner å bli ganske lei av folk som tyter om hvor crappy ting fra Kina likksom er, mens de sitter å skriver innleggene sine på en Pc hvor sikkert 70% av delene kommer fra Kina.

Er forskjell på "Made in China" og "Made by China"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...