Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Okda.jeg så feil på lykta,ikke helt våken i går ser jeg nå..

Hvilke varer det er har da ingenting med saken å gjøre,jeg fant flere varer som er billigere.

nesten 50kr spart på 4 småting sier jo sitt..

Men nok om det...

Endret av taz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine to siste ordre:

På den andre orderen er det ferdig utregnet Bulkrate-priser.

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Fantastisk tråd, har i mange år handlet kamerautstyr og kabler fra DX - som jeg uten unntak har vært fornøyd med.

Men i denne tråden dukket det opp masse greier som jeg bare må ha :dribble:

Så det ble bestilt:

sku_29535_1.jpg

Super Mario Figure Doll Toy - Yoshi (Assorted Color)

sku_29758_1.jpg

Cute Yoshi Soft Indoor Winter Cotton Slippers (Green)

sku_18935_1.jpg

Super Mario Mini Mushroom Soft Figures (2-Pack)

sku_4241_1.jpg

Multicolored Rainbow LED Keychain Flashlights (7-Pack)

sku_6627_1.jpg

Super Mega Dual Color Glowsticks (Assorted 100-Pack)

Lenke til kommentar

Hvis meg et sted hvor det blir billigere å kjøpe småtteri til ca 150 kroner inkl frakt.

DX vs et sted.

Useriøst. Det var da verken SMÅTTERI (flertall) eller 150 kroner inkl frakt.

Ebay er billigere, slik er det. Det finner du fort ut hvis du tar noen stikkprøver.

DX

Ebay

Ganske heftig prisforskjell. Over dobbelt så dyrt hos DX.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Ebay er billigere, slik er det. Det finner du fort ut hvis du tar noen stikkprøver.

DX

Ebay

Trodde ikke det var store forskjellen, men nå er jeg overbevist :O

(men noe er vel fortsatt billigere hos DX?)

Lenke til kommentar

DX

Ebay

Noen få ting kan du finne billigere på Ebay.

DX er ikke billigst på ALT. Gratulerer med dagen!

Edit: Du driter vel også faen i om du har et firma eller 30 privatpersoner å forholde deg til ;)

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Hmmm, nesten alt den fyren selger koster $0.99 + $0-3 shipping, enten det er batterier, HDDkabinett eller en liten kabel. Ganske imponerende hvis det ikke er noe tull.

Det er ingen tvil om at det er mange ting du kan finne billigere på eBay, ihvertfall hvis du kjøper store bulk-ordre. Men på DX er alt veldig greit, du trenger ikke lete i evigheter etter en selger du stoler på som har det du skal ha til en bra pris, og frakt er alltid inkludert.

Disse kan anbefales! En pakke med disse, dra ned rullegardinen, slå av lyset - og du har full disco! Hvis du prøver å finne nøkkelhullet derimot - kjøp et av de andre hundrevis av LED-produktene til DX.

Fikk forresten én defekt på totalt to pakker (14 lykter).

Lenke til kommentar

DX

Ebay

Noen få ting kan du finne billigere på Ebay.

DX er ikke billigst på ALT. Gratulerer med dagen!

Edit: Du driter vel også faen i om du har et firma eller 30 privatpersoner å forholde deg til ;)

Det er nok oftere omvendt. Hvis jeg gidder skal jeg finne 100 ting som er billigere på ebay. Skulle tro du jobbet for dealextreme. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du nekter å godta det.

Hvis du tror at det kun er privatpersoner som selger på ebay så tar du nok dessverre feil. Ebay og paypal har også sikkerhetsordninger og de hjelper deg hvis problemer oppstår. Og ja, jeg bryr meg ikke spesielt mye om at jeg kjøper noe til 0-200 kr hos en privatperson i stedet for å kjøpe det hos et firma hvis privatpersonen er billigere. Eventuelt hos en som driver i liten skala. Hadde jeg kjøpt et tv f. eks, ja da hadde jeg heller gått til firmaet selv om det var noe dyrere.

Du er veldig påståelig og tonene din er egentlig ganske provoserende faktisk.

Überadri:

Klart DX er kjekt, men det at alt er så billig der stemmer ikke. Opplever at alt som har litt konkurranse på ebay er billigere.

Nesten like billig.

Samme kabinettet, litt dyrere. Har handlet der flere ganger så den prisen er 100% reell. Tror det vil gå veldig fint å handle fra den billigste selgeren også.

Søkefunksjonen på DX er ikke spesielt god, på ebay finner jeg det jeg leter etter mye raskere. Man kan også velge å kun få opp resultat med selgere som har veldig god rating og som 100% sikkert vil være pålitelige. (Men vil ikke anbefale det) Fakta er at mer eller mindre alle som har en 500-1000 karakterer og rundt 99% positive er til å stole på.

Denne lille bluetoothdingsen som har vært så populær.

DX - dobbel pris. (Nesten får jeg vel legge til)

Wii-ratt ebay, 3.39usd.

DX - mer eller mindre identisk, 5.26usd.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Disse kan anbefales! En pakke med disse, dra ned rullegardinen, slå av lyset - og du har full disco! Hvis du prøver å finne nøkkelhullet derimot - kjøp et av de andre hundrevis av LED-produktene til DX.

Fikk forresten én defekt på totalt to pakker (14 lykter).

Høres bra ut, hadde tenkt å bruke de til å prøve meg på litt bildetriksing - noe slikt som vises i denne tråden:

http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=35061

:dribble:

Lenke til kommentar

det man ser igjen hos disse ebay selgerne er at de kommer fra Hong Kong, ergo virker det som inside videresalg eller rett og slett at man selger varene uten mellomledd som DX.

Søkefunksjonen på DX er ikke spesielt god

Det stemmer at standardsøket på DX ikke er så bra. Men hvis du trykker på advanced etter at du har søkt - eller følger denne linken - finner du et søk som er utrolig mye bedre! Dette burde egentlig puttes i førstepost! (Ikke spesielt rettet mot deg ^fmj.)

Det jeg savner er søkerubrikken SKU/Produktid. Uten det blir det ikke et godt søk. Søker jeg på SKU 13 får jeg altfor mye etc.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...