Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"I ordered a package from you at the 26th of April. And it's been at the customs since 9th of May. Now it says that it has returned to you because you have written the wrong value on the package." - Er dette en bra forklarelse til å sende til DX?

Endret av mollasund
Lenke til kommentar

Ser av pakkesporing at dx pakken min har ankommet det lokale postkontoret, det ser ut til å ha gått greit med tollbehandling, dog skal det nevnes at pakkens verdi var like under 200. Av dette kan jeg konkludere med at de har enten bare sendt tilbake pakker med feil verdi påstemplet eller har stoppet praksisen med å sende tilbake pakker.

 

Må innrømme at jeg begynte å bli litt bekymret når jeg leste i tråden at det var flere som ikke fikk varene sine, kan puste lettet ut nå iallefall.

 

EDIT:

26594225.jpg

Endret av CoolBeer
Lenke til kommentar

så over status på pakkene våre nå og har gått et fåtall i retur :(

snakket med DX i dag morges som beklaget og tilbydde helt grei kompensasjon med kupongkode for hurtig utsending av erstatninger med EMS uten tillegg i prisen, samt refunderer ordrene som gikk i retur.

 

tollvesenet derimot var ikke like lett komme i kontakt med på en lørdag

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å gå på eBay?

 

Der finner du samme prisene, noen til og med billigere.

 

og der dekker eBay Buyer Protection deg.

 

 

 

Har kjøpt mange småting på eBay, og er storfornøyd. :)

 

Selgerene der er alltid klare for å hjelpe deg hvis et problem oppstår, og lett å få refundert pengene hvis et problem osv :)

 

Eneste er fraktiden, men nå snakker vi om priser som 4-5 kr for en liten del som kommer på 50-200 kr i Norge, og man får itilleg delen rett i postkassen. :ohmy::dribble::new_woot:

Lenke til kommentar

Har funnet ut at mange ting kan du finne billigere andre steder, og at dealextreme ikke er så billig som jeg trodde.

 

Ikke mange steder som tilbyr fri frakt på ting til 1$. Hvis meg et sted hvor det blir billigere å kjøpe småtteri til ca 150 kroner inkl frakt.

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Noen har glemt at ebay også inneholder auksjoner (ref: taz).

 

I flere tilfeller finnes det også flere versjon av samme dings på DX, her har taz valgt den dyreste...

 

Fikk de samme tingene til ca 15$ på DX, du skrev 20$... I tillegg kommer prisøkninger på ebay pga budrunder og noen fraktkostnader du ignorerte!

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Noen har glemt at ebay også inneholder auksjoner (ref: taz).

 

I flere tilfeller finnes det også flere versjon av samme dings på DX, her har taz valgt den dyreste...

 

Fikk de samme tingene til ca 15$ på DX, du skrev 20$... I tillegg kommer prisøkninger på ebay pga budrunder og noen fraktkostnader du ignorerte!

 

 

Nå må du pokker meg gi deg...finne varene til under 10$ for meg da..

 

NB!! husk å finn lik vare,RJ45 tangen jeg fant tar 3 forskjellige kontakt størrelser,tipper den du fant kun tar 1.

 

Og jeg har valgt kun KJØP NÅ. så prisen er den jeg fant og jeg tok med oppgitt frakt til norge..

 

"edit"

15$ er forsatt 5$ mer...

 

Du finner og varer som er billigest på DX,skal self. ikke nekte på det,men mye er billigere på Ebay...

Endret av taz
Lenke til kommentar

Ikke lyv.

 

Griselykten din er ikke "Kjøp nå". Regner med at den i løpet av en dag stiger til ca 1 dollar.

 

eBay: 1,00 + 1,31 + 5,44 + 2,89 = 10,64. Her har du da fire forskjellige personer å henvende deg til.

DX: 0,78 + 1,64 + 7,99 + 7,37 = 17,78. Her har du kun et firma og forholde deg til.

 

Du skal forøvrig ha creds for hvilke artikler du valgte for å komme "best ut av det".

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...