Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Når vil de sannsynligvis komme frem?

Det er VELDIG vanskelig å si alt fra 10-25 dager, kan også ta enda lengre tid, men regner med at det tar 15-25 dager.

Etter at jeg har bestilt og sjekket at det er rett adresse jeg har oppgitt, da trenger jeg ikke å gjøre mer enn å bare vente, eller ?

Da er det bare å vente til du får hentelapp i posten, eventuelt komme posten i forkjøpet ved å sjekke sporingen og reise ned der samme dag som den kommer inn på det lokale postkontoret =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel kjøpe utvalde varer til ein fastsatt pris på antal DX-poeng, slik eg forstår det.

Du skal òg kunne tene poeng ved å skrive produktanmeldelsar, sende inn produktbilete og bidra i forumet, men produktanmeldelsar har ikkje fungert for meg. :p

Lenke til kommentar

Professional Laser Guided Precision Scissors

Kuleste prodktnavn evah :cool:

Har vært fristet til å kjøpe de. Men har du prøvd dem, hjelper det?

Har ikke prøvd den, men ser for meg at det kan være greit i noen situasjoner fordi man slipper unna med bare å merke klipplinjen punktvis, istedenfor å måtte streke opp hele veien. Laseren gjør jo også at å sy blir en smule mer mandig.

Youtube-action.

Er det forresten noen som har erfaring med DX points ? Er det en annen måte enn å kjøpe for minst 10 dollar å få slike på?

Kan man bruke de uten å bruke penger, liksom bare opptjente DX points ?

Det står masse om dette hvis du leser på forumet hos DX.

Men mitt tips er å glemme DX points og ikke bruke tid på det. Jeg har handlet jevnlig på DX i over et år, og har 34DX points = 21kr til gode. Det vil si at jeg antageligvis har brukt over 3000kr på å få 21kr i rabatt. Verdien er forsvinnende liten.

De som driver med videresalg med stor omsetning, eller som har en bra besøkt blog med referrals-linker, vil kunne ha utbytte av DX points.

Lenke til kommentar

Er disse billige lcd-rense-pakkene noe tess?

Ikke at jeg har prøvd så mange, men syntes ofte det er for mye 'såpe' i slik rens. Det kan bli liggende igjen en tynn hinne som er vanskelig å få bort.

Selv foretrekker jeg å blande ut klar eddik med vann, fukte litt tørkerull og vaske over skjermen, for så å polere lett bort med mer tørkerull eller fin mikrofiber. Ikke (bare) fordi det er billigere, men fordi jeg liker resultatet. :)En mikroskopisk mengde oppvaskmiddel i blandingen kan hjelpe med å ta gjenstridige flekker, men har ikke trengt det selv. Oppvaskmiddel er visst ikke lurt, takk Theo343.

Endret av Nudel
Lenke til kommentar

Det som er viktig ved vasking av LCD skjermer er at man ikke bruker noe fettfjernende middel da det fjerner et naturlig kontrastforsterkende "fettlag" som skal ligge på LCD panelet (også på matte skjermer). Fukt en papirklut såvidt med lunkent vann og evt. litt eddik som nevnt, men for guds skyld aldri en mikrodråpe Zalo.

Har man vasket en LCD skjerm grundig med fettfjernende middel har man gjørt seg selv en bjørnetjeneste. Derfor har jeg også alltid vært skeptisk til disse "LCD Rens" produktene, jeg stoler ikke på at de gjør jobben riktig og bruker heler lunkent vann og fukter såvidt en papirklut.

Vær også forsiktig med microfiberkluter da du må ha riktig type så du ikke lager små riper i det følsomme laget på LCD skjermen. Ikke alle typer microfiberkluter bør brukes på alle overflater.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Noen som har en batterilader å anbefale?

Tittet kjapt på denne:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33195

Det er veldig stor kvalitetsforskjell på batteriladere. Både virkemåten, ladetid, byggekvalitet og om den behandler batteriene pent. Jeg regner ikke med at den fra DX er over middels for å si det pent.

Les forbrukerportalens test av ladere her og kjøp en som duger i stedet for å gamble. Selv har jeg en Varta 15 min charge & Go og er kjempefornøyd. Jeg betalte bare 400 kr inkludert 4 kvalitetsbatterier og reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar
Noen som har en batterilader å anbefale?

Tittet kjapt på denne:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33195

Det er veldig stor kvalitetsforskjell på batteriladere. Både virkemåten, ladetid, byggekvalitet og om den behandler batteriene pent. Jeg regner ikke med at den fra DX er over middels for å si det pent.

Les forbrukerportalens test av ladere her og kjøp en som duger i stedet for å gamble. Selv har jeg en Varta 15 min charge & Go og er kjempefornøyd. Jeg betalte bare 400 kr inkludert 4 kvalitetsbatterier og reklamasjonsrett.

Altså, jeg har en IKEA-lader og batteriene fra DX. Disse har vel vart i ett år nå og fungerer fremdeles kjempe. Kanskje du må kjøpe flere batterier hvis du kjøper billig lader, men 400NOK for en skikkelig lader kommer du aldri til å ta igjen.

Lenke til kommentar

Bare Varta-batteriene som fulgte med er verd 150 kr. Det er batterier med god holdbarhet i motsetning til mye av det man finner på DX. Batteriene jeg har kjøpt der har som regel flatet ut før det har gått ett år. Varta-batteriene regner jeg med varer i mange år til.

At Varta-laderen lader batteriene fulle på bare et kvarter er også en stor fordel. Batterikjøleren hindrer overoppheting.

I tillegg har Varta-laderen 4 individuelle kanaler slik at hvert batteri blir ladet optimalt. Billige ladere har som regel bare en kanal som lader alle batteriene like mye uansett om noen er nærmere fulle og andre nesten tomme. Varta-laderen har også to teknikker for å stoppe ladingen: v-cut off og temperatur-cut of. Det gir et mer presist tidspunkt for å slå av ladingen slik at batteriene ikke blir overladet og fort utslitt.

De 250 kronene som er prisdifferansen mellom batteriene og batteri + lader er absolutt verd pengene. DX-laderen er billig, men i dette tilfellet er det dyrt å velge billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...