Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne butan-lighteren kan jeg godt anbefale, den fungerer kjempegodt. PS: det følger ikke med lighter-væske.

Denne "musen" sitter jeg å bruker akkurat nå faktisk, meget praktisk med tanke på at jeg går på skole. Bruker den på låret under bordet så læreren ikke ser at jeg sitter å surfer ;) Den fungerer faktisk aller best på låret, funker nesten ikke i det hele tatt på bordet :S Er meget fiffig og den er billig. Byggekvaliteten er god med unntak av scrollehjulet som er veldig billig, men gjør jobben sin. Og ledningen er ikke den aller lengste, men jeg bruker den på laptop og har ingen problemer med den. Gjetter ca 1m

Lenke til kommentar

Så stor som den er burde den kunne vært tråløs. Med tanke på at læreren vil se ledningen gå ned under pulten hehe.

Ligger nok tilfeldigvis en skrivebok der hvor ledningen går :ph34r:

Perfekt til Stumble :dribble: men kunne godt vært trådløs.. :p

Lenke til kommentar

Har posten tatt ferie etter askeskye eller er det bare pakkene mine som ikke dukker opp?

f.eks

left Hong Kong for its destination on 25-Apr-2010 fortsatt ikke registrert på posten.no

og en express pakke ifra usa sendt derifra for over en uke siden og fortsatt ikke dukket opp.

Kjøper mye rart ifra usa og kine de siste 2-3 åra og de har alltid vert trege men nå har dem nådd en ny topp i treghet

Lenke til kommentar

Bestilte en digital kjøkkenvekt fra DX for en stund tilbake som fungerer utmerket.

Problemet er at batteriet begynner å gå tomt så sjekka. 3v lithium, sånne flate runde.

Fant noe slikt på DX også og bestilte, men første batteriet jeg prøvde fungerte ikke. Er ikke 3v lithium = 3v lithium? Eller er det forskjeller på de også

De nye batteriene hadde flat side, mens de gamle hadde en ru overflate. Kan det ha noe å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...