Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mottok idag andre pakke fra Dealextreme. Like tilfredsstillende som forrige gang. Bestilte 1 servo-motor og 2 x 10 LEDer og alt fungerte perfekt. Det tok litt tid før jeg fikk pakken, men timinga var ikke så god ved tanke på vulkanasken, så jeg mistenker det har litt av skylden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Har bestillt en pakke på ca 250 kr, er litt små nervøs pga toll : S

Siden det er så lite over 200 går det vel bra ? :)

Lenke til kommentar

Har bestillt en pakke på ca 250 kr, er litt små nervøs pga toll : S

Siden det er så lite over 200 går det vel bra ? :)

Maxgrensen er 200, uansett hvor lite over det er. Blir det samme som å kjøre i 85 i 80-sonen, selv om det er lite over, så får man bot.

Uansett, hvis du må betale toll, 25% av kjøpesummen, pluss et lite gebyr, som varierer veldig fra shippingfirma som blir brukt.

Lenke til kommentar
Har bestillt en pakke på ca 250 kr, er litt små nervøs pga toll : S Siden det er så lite over 200 går det vel bra ? :)

Lover er lover og de følges til punkt og prikke. Koster varen 200 kr og 1 øre blir det toll.

Hadde ikke posten vært nøye på dette så ville de brutt loven og de ansvarlige tiltalt for momsunndragelse (svindel).

Lenke til kommentar

Fikk nettopp det digitale skyvelæret jeg bestilte den 15.april.

Overraskende bra kvalitet må jeg si, (ikke at jeg har erfaring med så mange andre skyvelære enn et råttent et fra europris), men dette kjennes virkelig ut som et 3-400 kroners verktøy, minst.

Boksen ser litt dårlig ut ved første øyekast, men tåler nok en trøkk med bra solid 2.30mm tykk plast, samt fin polstring.

Manualen skuffer litt, det er et enkelt 0.07mm tykt tosidig ark som jeg ved en rask skumlesing ikke finner et snev av engrish på.

Følger også med ekstra LR44 batteri.

Anbefales absolutt!

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2306

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring når pakker ikke kommer frem?

Bestilte et minnekort i slutten av mai, ser på pakkesporing at den stoppet i oslo. Sendte mail til posten og etterlyste, svar:

"kan opplyse at sendingen ankom Norge fra Hongkong 05.04.2010. Beklageligvis har det siden ikke lyktes oss å finne sendingen.

Det er sender som har erstatningsretten når en sending ikke kommer fram til mottaker."

Synes det er helt på trynet at Dealextreme skal erstatte når det er posten norge tuller vekk pakken.

Tanker og idèer?

Lenke til kommentar

Synes det er helt på trynet at Dealextreme skal erstatte når det er posten norge tuller vekk pakken.

Tanker og idèer?

Les hva de skriver da - da er Dealextreme som har rett på erstatning, ikke du.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...