Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Det er to uker siden den ble markert som sendt uten at den har kommet opp på sporing, hvor lenge skal det ta mener du?

Hvis du ikke får opp noe som helst etter 2 uker på HK-post sine sider og har et reelt sporingsnummer som du mottok for 2 uker siden ville jeg nok skrevet til DX via mine sider hvor man etterlyser forsendelser.

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nylig mottatt 100W Universal AC Power Adapter for Laptop with 8 Adapters (AC 110~240V/DC 12~24V)

Har litt blandete følelser for den. På den ene siden: Kjempebra pris (spesielt med mulighet for å både bruke den på 220V og i bil) , virker solid, Blir ikke nevneverdig varm (men det har vel mest å gjøre med effektforbruket i PCen jeg bruker på den) :yes::cool:

På den andre siden: 220V kontakten satt ikke skikkelig fast, vippet da jeg skulle plugge inn kontakten... :eek::hmm::nei::wow: vurderte om jeg skulle regne den som brannfarlig og prøve å få returnert den, men la i stedet en dråpe superlim mellom kontakten og kretskortet. :dremel: det ser ut for å fungere utmerket, men jeg er litt ekstra forsiktig når jeg plugger ut eller (spesielt) inn.

M.

Lenke til kommentar

Får dere pakker fra DX igjen nå? Har ikke fått noe som helst etter at asken kom.

Venter fortsatt på en pakke som ble sent fra DX den 07.04.10. Har aldri tatt så lang tid før :(

Regner med at det er kaos i logistikken. Mange fly ble plutselig satt på bakken. Blir litt rot av sånt vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Hallo.

For en måned siden fikk jeg jeg denne lommelykten i posten. Jeg prøvde den med disse batteriene ladet med denne laderen, men uansett hvor mye jeg trykte på på-knappen, fikk jeg den ikke til å gi lys fra seg. Jeg prøvde den også med et standard AA-batteri, men den ville fortsatt ikke lyse.

Så hva skal jeg gjøre nå? Skal eg sende e-post til DX om at den sannsynligvis er ødelagt slik at de sender en ny? Har de en ordning på nettsiden som handler om å få nytt produkt når det er ødelagt?

(Jeg spurte om det samme for en måned siden, men fikk ikke svar. Derfor prøver jeg på nytt ;))

Lenke til kommentar

Hallo.

For en måned siden fikk jeg jeg denne lommelykten i posten. Jeg prøvde den med disse batteriene ladet med denne laderen, men uansett hvor mye jeg trykte på på-knappen, fikk jeg den ikke til å gi lys fra seg. Jeg prøvde den også med et standard AA-batteri, men den ville fortsatt ikke lyse.

Så hva skal jeg gjøre nå? Skal eg sende e-post til DX om at den sannsynligvis er ødelagt slik at de sender en ny? Har de en ordning på nettsiden som handler om å få nytt produkt når det er ødelagt?

(Jeg spurte om det samme for en måned siden, men fikk ikke svar. Derfor prøver jeg på nytt ;))

http://services.dealextreme.com/forms/Replacement_Defective.aspx

Gå inn på den linken og forklar problemet. Der du skal dette inn bilde av problemet tar du bare bilde av lykten.

Du vil da mest sannsynlig få ny lykt...

Lenke til kommentar

Hallo.

http://services.dealextreme.com/forms/Replacement_Defective.aspx

Gå inn på den linken og forklar problemet. Der du skal dette inn bilde av problemet tar du bare bilde av lykten.

Du vil da mest sannsynlig få ny lykt...

ok. Takker ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...