Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper de har noen ukers backlog ja, med tanke på at kapasiteten var litt presst fra før og.

Spørs egentlig det, tror det er mange som har vegret seg for å bestille så mye fra DX i disse tider, jeg er ikke en av de og det har gått mye mye kjappere frajeg bestiller til det blir sendt, nå skal det sies at jeg er storkunde i tilegg da men alikevel.

Lenke til kommentar
utover de CX300-ene de har som tydeligvis er ekte. Til den prisen er jo det kanskje et enda bedre kjøp, mn de er ikke like gode.

Ikke nå lenger i følge tilbakemeldingene. Enten et lokkeparti eller fakes som varierer i kvalitet. KD har dog noen CX300-fakes til under $3 jeg har kjøpt haugevis av uten å få et dårlig (vel, alt er relativt) par. Beste kinapropper jeg har prøvd (og det er mange forskjellige).

Lenke til kommentar
utover de CX300-ene de har som tydeligvis er ekte. Til den prisen er jo det kanskje et enda bedre kjøp, mn de er ikke like gode.

Ikke nå lenger i følge tilbakemeldingene. Enten et lokkeparti eller fakes som varierer i kvalitet. KD har dog noen CX300-fakes til under $3 jeg har kjøpt haugevis av uten å få et dårlig (vel, alt er relativt) par. Beste kinapropper jeg har prøvd (og det er mange forskjellige).

men skjønner ikke helt hvorfor en trenger haugevis av kinapropper par - en har da kun 2 ører - eller er det for å gi bort til venner og familie.

...eller er det så tvilsom kvalitet at en forbruker ett par i året! Eller klarer en ikke å holde styr på ett par, og trenger minst 10 par for å finne ett til enhver tid.

Såg en annen ovenfor her også, som kjøpte 10 par med musikk ørepropper! Er det fordi dem er så billige, at en bare må kjøpe mange, bare for å gjøre det liksom?

Hadde dem kostet 200 kroner stykket, så er det vel ingen som hadde giddet å kjøpt 10 par av samme sort musikk ørepropper til 2000 kroner. Hva er poenget egentlig?

Er ikke ute etter å kritissere heheh, er bare veldig nysgjerrig på hvorfor dere kjøper kanskje 10 par med ørepropper...

...slik at jeg også kanskje kan få en unnskyldning til å kjøpe inn haugevis med kinapropper til under 3 dollar paret.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

men skjønner ikke helt hvorfor en trenger haugevis av kinapropper par - en har da kun 2 ører - eller er det for å gi bort til venner og familie.

...eller er det så tvilsom kvalitet at en forbruker ett par i året! Eller klarer en ikke å holde styr på ett par, og trenger minst 10 par for å finne ett til enhver tid.

I begynnelsen var det fascinasjonen over billig skit fra Kina som fikk en til å prøve masse rart. Så ble det et par til når man fant noe som var verdt pengene. Så fem til for å ha ett liggende hos mor og far, ett i PC-veska, ett på jobben og ett i reserve. Så ble de gitt bort over en lav sko. Og til sist er de neppe like holdbare som originalene, men hva forventer man til 16 spenn, og de blir også brukt deretter... :)

Lenke til kommentar

Synd. Tror i tilfelle det var lokkeparti, for de jeg fikk var såvidt jeg kunne se ekte etter å ha sammenliknet med "how to tell fakes from real CX300"-post. En kompis som har cx300 testet dem og mente de var identiske til hans også. jaja, glad jeg fikk mine først da. :D
Lenke til kommentar

Hvis du skal ha et par, så har JapanFoto Creatove Aurvana for under 400kr. Tror ikke du får mer for åengene enn det. Men de er veldig følsomme, og man hører dermed støy veldig lett om avspillerenheten ikke er av god nok kvalitet. Vet ikke om DX har noen godkjente, utover de CX300-ene de har som tydeligvis er ekte. Til den prisen er jo det kanskje et enda bedre kjøp, mn de er ikke like gode.

Det er flere hodetelefoner/plugger i Creatives Aurvana serie, feks de jeg linket til; Creative Aurvana X-FI som koster >1600,- på nettet i norge ;)

Lenke til kommentar
Jeg er alltid skeptisk til å kjøpe fake solbriller. Fake beskyttelse for øynene følger ofte med og synet er viktig for mitt levebrød.

Ups, det er jo fake. Da vil jo øynene mine falle ut av skallen snart. :p

Yr.no: Er dyre briller bedre enn billige?

Undersøkelsen viste at briller til en femtilapp beskytter like godt mot UV-stråler som hippe designerbriller til 2000 kroner.

- Plastglass gir meget god UV-beskyttelse, faktisk så mye som 99 prosent. Vanlig glass stopper ikke UV-stråling like bra, men de har gjerne et belegg utenpå som gjør samme nytten, forteller han.

Brillene jeg kjøpte har plast"glass".

Lenke til kommentar

Nå har jeg allerede noen relativt dyre solbriller fra før av, som sitter som støpt, men jeg tror kanskje at jeg bestiller et slikt par bare for å ha et ekstra. Kan jo være moro å se hvordan de føles i forhold til noen "litt" dyrere. Siden du ble overrasket over kvaliteten, Simen1, regner jeg med at de er vesentlig bedre enn Rema-briller (som jeg absolutt ikke får meg til å bruke, da de er direkte ubehagelige å ha på).

Lenke til kommentar

Nå har jeg allerede noen relativt dyre solbriller fra før av, som sitter som støpt, men jeg tror kanskje at jeg bestiller et slikt par bare for å ha et ekstra. Kan jo være moro å se hvordan de føles i forhold til noen "litt" dyrere. Siden du ble overrasket over kvaliteten, Simen1, regner jeg med at de er vesentlig bedre enn Rema-briller (som jeg absolutt ikke får meg til å bruke, da de er direkte ubehagelige å ha på).

Snakker vi om generalisering her.... har passform noe med kvalitet å gjøre? Er passformen til ALLE Rema 1000-solbrillene lik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...