Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp bestillt 5 av Crystal Stereo Earphones (3.5mm Jack)

(Bilde)

sku_13272_2.jpg

Og 5 Elegent Metallic Bullet Style Noise Isolation In-Ear Stereo Earphones (3.5mm Jack/120cm Cable) :)

(Bilde)

sku_17932_1.jpg

Første ser ut til å ha bedre kvalitet enn andre, ifølge omtalene :)

Men regner med at jeg ikke kommer til å motta dette på en stund, pga. asken fra Island :wallbash:

Ellers er dette min første handel på DX :)

Lenke til kommentar

Alt i dag er laget i Kina, taiwan, vietnam og andre asiatiske land med unntak av veldig få produkter.

Ja, jeg begynner å bli ganske lei av folk som tyter om hvor crappy ting fra Kina likksom er, mens de sitter å skriver innleggene sine på en Pc hvor sikkert 70% av delene kommer fra Kina.

Lenke til kommentar

Problemet er jo ikke at de er laget i Kina, men at hodetelefoner og propper helst skal ha en viss lydkavlitet. (Synes i hvert fall jeg.) De færreste no-name proppene har det. Det samme gjelder mange av mp3-spillerne fra Kina. Det er ikke det at alt er crap, men det er veldig vanskelig å vite hva som ikke er det.

Lenke til kommentar

Det er sikkert noen MED navn som også er crap, men ja, i hovedsak. SmartQ og Teclast har jeg f.eks. hørt mye bra om. Meizu startet også som et ukjent kinesisk merke, de har jo kommet med noen spillere som absolutt er godkjent. Dessverre har jeg ikke funnet noen troverdige sider som tester ulike kinaspillere. Jeg er spesielt belymret for støy med følsomme in-ear-propper, og irriterende firmware-bugs som ikke blir fikset.

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha et par, så har JapanFoto Creatove Aurvana for under 400kr. Tror ikke du får mer for åengene enn det. Men de er veldig følsomme, og man hører dermed støy veldig lett om avspillerenheten ikke er av god nok kvalitet. Vet ikke om DX har noen godkjente, utover de CX300-ene de har som tydeligvis er ekte. Til den prisen er jo det kanskje et enda bedre kjøp, mn de er ikke like gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...