Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er signaturen til zoro sama som ikke er avsluttet ordentlig.

Sorry :innocent:

Det var ikke min feil da, signaruren var helt fin for noen dager siden, men hernil fiksa den i går kveld. :whistle:

Jo jeg har opplevd mange ting som har forskjøvet seg på forumet de siste dagene, bare kommenterte det så det skulle være lettere å finne :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg 8 pakker fra DX jeg venter på :) de burde komme omentrent samtidig så er redd postkassen kan bli litt full.

har fått to par slike og brukt de noen måneder. Vill ikke akkurat anbefale det videre, selve produktet er ok men det hjelper ikke mot noenting bortsett fra å gi litt fastere grep og farge kontrollern litt. MEN hvis noen ønsker å holde i gummi istedenfor plastikk er dette produktet for de!! (finnes i flere farger)

Lenke til kommentar

Sendte en mail til HongKong post i går, fikk svar i dag:

Dear Paul

Hongkong Post use direct air-route fly to Norway(mostly is 2 legs), and connect the 2nd leg at several Europe airports. All mail items are delivered by the local postal administration or delivery agents.

Hongkong Post announced a press release of "Mail Services to Europe" today (16 April 2010).

Please click the link for your information.

http://www.hongkongpost.com/eng/publications/news/2010/20100416a/index.htm

Thank you for your enquiry and using Hongkong Post Service.

Best regards

External Affairs Division

Hongkong Post

Lenke til kommentar

Nå har jeg 8 pakker fra DX jeg venter på :) de burde komme omentrent samtidig så er redd postkassen kan bli litt full.

Gjør som meg, møt postbudet :thumbup:

Eller som meg, bare vent til det ringer på, gå så ut å hent pakken(e).

Er nesten alltid noen hjemme her da jeg går 4 skift, så Posten kommer alltid på døren.

Lenke til kommentar

Da har jeg utført første bestilling fra DX. Likte at man ikke trenger profil men kan gjøre alt via paypal.

Wireless Controller Gaming Receiver for Xbox 360 (Black)

Item# 31880 $17.63 USD 1 $17.63 USD

Registered Air Mail ##

Item# 0 $0.01 USD 1 $0.01 USD

Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible)

Item# 11866 $1.98 USD 1 $1.98 USD

Flat to Round Power Plug Convertor

Item# 3529 $0.87 USD 2 $1.74 USD

Skal bli godsaker å få spilt med den sorte wireless 360 kontrolleren på PC. Samt at jeg har et ladestativ til Wii kontrollerne som jeg ikke har fått brukt pga. flate kontakter. Kjekk butikk.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vel, forutsett at det gir seg veldig snart (og det er jo slett ikke sikkert), er det uansett en ukes backlog allerede. Og med tanke på at de har problemer med fraktkapasiteten allerede, går det neppe overvettes kjapt å ta unna det som har hopet seg opp. Litt avhegnig av hvor heldig man er med akkurat sin pakke, er nok to uker uansett et forsiktig estimat.

Vi får håpe folk tar til vettet, og hører på Kjos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...