Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Dealextreme er en pissbutikk når det gjelder service/reklamering

Uenig, har aldri hatt noen problem med servicen. Reklameringen kan jeg ikke si meg noe på, vet ikke hva du snakker om.

Vel, bestilte TRUE 30mw laser, knappen var fin en liten stund, men nå må jeg trykke kjempehardt for å få lys i laseren..

Prøvd å rigle litt på knappen, men ikke svarten om den funker.

Tok kontakt på mail, fikk svar første gangen etter 1 uke, da spurte de om jeg kunne gå til Posten og spørre om prisen å sende den til HongKong, noe jeg gjorde.

Svarte med kostnader, og spurte hva jeg burde gjøre. Nå har jeg ventet i en måned og purret 3 eller 4 ganger.. ikke svar å få. Selv om jeg svarer til den adressen dem ber meg svare til.

Møkkaservice når det gjelder retur, JA!

Aldri mer DX

Adresse? Du benytter retursystemet de har på siden deres sant? Har alltid fått svar der, men kan ta noen virkedager før de svarer. Benytter man ikke dette systemet kan det fort være at det blir noe kluss. Ellers fikk jeg tilsendt en ny adapter jeg kjøpte som hadde fått seg en kakk under transport. Tok bilde av den (bristen/sprekken) og la det inn i retursystemet deres på siden. Etter noen dager fikk jeg beskjed om at ny vare var sendt.

Når det er sagt handler jeg mest kabler, plugger, overganger og slikt der. Slike ting blir det sjeldent noe galt med så jeg er storfornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter det jeg har lest nederst så er det USB 1.1
Det står jo i tittelen USB 2.0..
Første leksjon:

Aldri stol helt 100% på produkttitler hos DX.

Les tilbakemeldinger også.

Andre leksjon:

Den kan godt være USB2.0, selv om den ikke er raskere enn 12Mbit/s.

USB har flere hastighetsangvivelser. FullSpeed betyr 12Mbit/s og HiSpeed betyr 480Mbit/s. Det at en device er USB2.0 betyr ikke at den automatisk støtter HiSpeed.

I tillegg kommer USB3.0 snart, og denne versjonen har i tillegg støtte for SuperSpeed, som er 5Gbit/s.

Lenke til kommentar

Har fulgt med på denne tråden en god stund nå, og jeg må si det er morsomt å se hva som er å finne på DX.

Mandag kveld la jeg selv inn min første ordre.. Den kom på 197,89kr ifølge PayPal.

Men nå står det forsatt "Waiting for Supplier"..

Er dette unormalt?? Alle varene er bekrefta at dei er på lager.

Zulboom

Lenke til kommentar

Nei det er normalt. Tar ofte 1+ uke før de shipper varene.

Ok..

Det var betryggende :)

Takk for lynraskt svar ;)

Bestilte forresten dette:

00473 Network Retractable Cable x 1 $1.78

01100 White Flashlight Keychain 22000mcd 10-PACK x 1 $4.58 -

01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 $0.01 -

02716 3.5mm Splitter Plug x 2 $1.13 -

07021 Compact 4-Port USB 2.0 Hub x 1 $5.99 -

13518 Super-Strong Rare-Earth RE Magnets (8mm / 100-Pack) Suitable for Extending 18650/CR123A Batteries x 1 Pending $6.10 -

14031 Premium Wrapped HDMI to Mini HDMI Cable (1.8M) x 1 Pending $7.90 -

Lenke til kommentar

I tillegg kommer forsinkelse på 1-2 uker i forbindelse med kinesisk nyttår, se nettsidene til DX for flere detaljer.

Lenke til kommentar

I tillegg kommer forsinkelse på 1-2 uker i forbindelse med kinesisk nyttår, se nettsidene til DX for flere detaljer.

Crapetty crap crap :p

Men når tror du at jeg kan berekne å få pakka da?

Om 1 måned?

Zulboom

Lenke til kommentar
Etter det jeg har lest nederst så er det USB 1.1
Det står jo i tittelen USB 2.0..
Første leksjon:

Aldri stol helt 100% på produkttitler hos DX.

Les tilbakemeldinger også.

Andre leksjon:

Den kan godt være USB2.0, selv om den ikke er raskere enn 12Mbit/s.

USB har flere hastighetsangvivelser. FullSpeed betyr 12Mbit/s og HiSpeed betyr 480Mbit/s. Det at en device er USB2.0 betyr ikke at den automatisk støtter HiSpeed.

I tillegg kommer USB3.0 snart, og denne versjonen har i tillegg støtte for SuperSpeed, som er 5Gbit/s.

Det der har jeg ikke vært klar over før. Flott at du bidrar med informasjon! :)

Lenke til kommentar
link
En rekke våpen, våpendeler og produkter er tillatt innført til Norge uten at du trenger tillatelse fra politi eller lensmann. Dette gjelder blant annet:

* luftgevær/luftpistol

* signalpistol

* redningsgevær

* harpungevær og startvåpen (det forutsettes at våpenet er konstruert på en slik måte at de ikke kan avfyre skarpe patroner og/eller at våpenet ikke lett kan bygges om til å kunne avfyre skarpe patroner. Dette gjelder også gasspatroner).

* sverd

* air-softgun

* paintball

Såvidt jeg har skjønt; ja. :) Men du må være over 18.

Lenke til kommentar
Fikk en pussleting av tre som var ødelagt. De ba om bilde som jeg sendte dem og så hørte jeg ikke mere. Det er 6 mnd siden.

Det du gjør da er å åpne en dispute hos paypal. Da kan du få pengene tilbake fra paypal hvis ikke DX ordner opp.

Jepp. Eller du kan kjøre det via banken hvis du har brukt kredittkort.

Lenke til kommentar

Argh, fikk hentelapp i dag og DealExtreme hadde skrevet feil på pakken min hvor mye den kostet (den kostet egentlig 115 NOK, som tilsvarer 129 Hong Kong Dollar), men i stedet stod det 345 HKD, som tilsvarer 307 NOK. Dermed fikk jeg besked om at jeg måtte betale MVA på 79 NOK, og fortolling på 103 NOK, og dette blir da 182 NOK tilsammen. For varer verdt 115 NOK eller 129 HKD. Jeg skal selvfølgelig ikke betale MVA/fortolling på varer under 200 NOK så jeg må nok kontakte Posten og jeg får håpe at dette ordner seg. Argh, sur nå... At de forbanna idiotene ikke kunne skrive riktig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...