Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor mye frakt det er på denne ?: http://www.amazon.co...cp_ob_e_title_0

Du legger den i handlekurven, og så trykker du neste, og så står det etter at du har logget inn.

EDIT: * Verbatim 95098 4.7 GB 16x 120 Minute Single-Sided DVD+R, 100 Disc Spindle with Reinforced Packaging to Minimize Breakage cannot be shipped to the selected address.

Amazon selger så godt som ingenting av elektronikk eller data-relaterte ting til norge.

joda men noen på marketplace

jeg bestilte 2 stk 10 pack med 8.5GB DVD+DL fra Complete Media via amazon.co.uk marketplace

det pleier å stå international shipping på de som sender til norge

http://www.amazon.co.uk/Verbatim-43666-8-5GB-Dual-Layer/dp/B0015Y9LQY/ref=sr_1_1?ie=UTF8&m=A36MHHDLINUX4D&s=generic&qid=1270273109&sr=1-1

Lenke til kommentar

Som en avsluttende strek for diskusjonen rundt frakt fra amazon:

Å gå inn i aktive tråder fordi man føler det er større sjanse for svar der er -frekt- og respektløst mot andre brukere.

Åpne alltid egen tråd, små fillespørsmål kan andre brukere dra nytte av senere, de fanges opp av google osv, så vi får besvart det for langt flere.

Send meg en PM om det skulle være noe rundt dette, dealextreme handler tråden om igjen fra og med nå :).

Lenke til kommentar

Det er lov å bestille kniver, right? (utenom popup og butterfly)

Det er bare til å bestille knvier og butterfly og alt en kommer over. Tviler på posten norge anmelder deg for å ha kjøpt en sprettert, pop up eller hva det nå enn er he-he visst dem skulle finne på å sjekke innholdet eller noe i den duren. Tror nok det kommer frem til deg også. Så kjøpt i vei både popup og butterfly, så sant du ikke har tenkt til å drepe en katt eller naboen din med det.

Jeg sendte etter flere "2000000000 wolt" strøm sjokkere fra USA. Sikkert ikke så lovlig å eie slikt er i landet, men jeg mottok nå pakken jeg, og testet den ut på meg selv og en kamerat...

...i hvertsitt lår. Var en "herlig" opplevelse. Først han, og deretter meg. Vi skulle bare vise at vi var skikkelige mannfolk. Og den testen bestod vi med håret til værs som resultat, neida det var ikke så gale hehe. Men hvor disse to sjokkerne er nå, hakke jeg peiling på, dem forsvant sporløst...

...sikkert den hemmelige etterettningstjenesten i Norge for riketssikkerhet som stakk av med dem tongue.gif

Men ikke misforstå, jeg står nemlig ikke til ansvar for hva du sender etter fra utlandet hehe. Men sånn helt ærlig, så tror jeg ikke du får noen problemer med å sende etter noe kniv pop up butterfly greier eller hva i huleste det kalles etc fra hong kong. Du får sikkert kjøpt farligere saker i enkelte norske butikker, for å si det slik, som både luftgæver og pil & bue.

Lenke til kommentar

Hallo.

Hos morfaren min er det et trådløst nettverk med svak dekning. Det er så svakt at jeg ikke får tilgang til det med dataen min. Så vet noen her om en slags antenne som kan brukes i dette tilfellet, og som kan kjøpes på dealextreme?

Jeg har også en iPod som jeg gjerne skulle kommet på nettet med, så finnes det en eller annen måte å få sendt dette signalet ut fra dataen min og videre til iPod-en?

Lenke til kommentar

venta JÆVELIG lenge på en ordre nå! så sendt mail :p typisk at en order på 170kr skal stoppes pga en ting til 20kr :(

Hvor lenge er jævlig lenge?

Midten av februar til nå :p

Sikker på at den er sendt da?

En gang jeg bestilte så ble den ikke sendt. Sendte mail til DX og da sa de at de ikke viste hva jeg hadde bestilt... =)

Så sa jeg hva jeg hadde bestilt og da ble den sendt =)

kan jo hende at varene har kommet bort i posten?

Lenke til kommentar

nei det gjorde ikke det, 2 uker etter jeg bestilte den så stod det out of stock

Det har også en kamerat av meg opplevd.

Han bestilte 4 stykk silikonbeskyttelse til iPod, det stod at de var på lager da. Men så etterhvert så stod det at de ikke hadde den på lager.

Han har ikke fått den enda, det står bare at det er 13 dager til de får den. så bytter de kanskje til 10 dager og sånn holder de på. :dontgetit:

Skikkelig irriterende...

Lenke til kommentar

Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,

availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.

Hvis den var 'In Stock' så kan det hende at den egentlig var 'Item is temporarily sold out'

Item is temporarily sold out = 99% sjanse for at varen ikke kommer tilbake.

Burde egentlig stått i førsteposten, det første jeg skrev.

-PostSpareBanken

Endret av PostSpareBanken
Lenke til kommentar

Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,

availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.

Hvis den var 'In Stock' så kan det hende at den egentlig var 'Item is temporarily sold out'

Item is temporarily sold out = 99% sjanse for at varen ikke kommer tilbake.

Burde egentlig stått i førsteposten, det første jeg skrev.

-PostSpareBanken

Varmluftsballongene kom tilbake new_woot.gif mine ble sendt rett før påske! Først stod det at dem var ventet inn igjen på lager 25.mars, men det kom ingenting 25.mars - og husker jeg ikke helt feil, så forandret dem da teksten til at dem var midlertidig utsolgt...

...og woops så kom dem på lager igjen noen dager etter det igjen. '

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23486

post-160065-1270510458,9593_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hei, tenker på diverse sykkelutstyr fra DX:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26287

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27545

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14591

Noen tips? Noen anbefalinger? Noen som fraråder noe av det?

Takker for tips!

Jeg har den lommelykta. (Den ble kjøpt fra Clas Olsson for 49 kroner for ca 4 år siden.) Den føles solid og har god byggekvalitet. Kanskje litt tung siden den er laget i metall. Men LED-ene er litt slappe og litt for blåhvite for min smak. Den er ikke så lyssterk som de med 1 stk 1 Watt PowerLED.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...