Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man bruker Store Credits på DX? Fikk 10,4$ tilgode etter en defekt vare, men finner ikke ut hvordan man bruker dem...

Jepp, alt du trenger å vite står her:

http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.-100~threadid.128545

Men sånn i hovedtrekk fungerer det at du lager en ny ordre betaler den, for så å tilknytte Store Credit til den ordren.

Grunnen til at de gjør dette er pga Paypal ikke tilbyr å refundere beløpet om det er gått så å så lang tid.

Lenke til kommentar

Noen som vet om de selger slike trådløse garasjeportåpnere hos dealextreme? Koster fort nesten 1000kr for en slik her hjemme. IR sender som kan programmeres til å fungere med min garasjeport?

Det lurer jeg og på ?

Si ifra om du finner noe da:)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva dette har i DX tråden å gjøre men tomme Dvd plater tror jeg er best å kjøpe her:

http://www.dvdink.no/estore/visinnhold.asp?katid=38&ukid=4

Kjøpte 4 Cakebox med Lightscribe plater derfra, hadde de dagen etterpå.

Lenke til kommentar

Du legger den i handlekurven, og så trykker du neste, og så står det etter at du har logget inn.

EDIT: * Verbatim 95098 4.7 GB 16x 120 Minute Single-Sided DVD+R, 100 Disc Spindle with Reinforced Packaging to Minimize Breakage cannot be shipped to the selected address.

Amazon selger så godt som ingenting av elektronikk eller data-relaterte ting til norge.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Hmm, la den til handlekruven og gikk videre. Da fikk jeg opp denne meldingen:

Important Message

Verbatim 95098 4.7 GB 16x 120 Minute Single-Sided DVD+R, 100 Disc Spindle with Reinforced Packaging to Minimize Breakage cannot be shipped to the selected address.

Kjipt=(

Lenke til kommentar

Nei det har ikke noe med DX å gjøre men er ikke vits å lage en helt egen tråd bare for ett lite spørsmål syntes jeg og stor sjanse for at noen fra denne tråden kunne svare.

Hvorfor er det best fra den siden du snakker om?

For om du hadde fått den sendt, hadde du nok måttet betalt mer for frakten enn den Kakeboksen koster, tror Dvdink har de beste prisene i Norge, har ikke funnet noen bedre priser, kanskje Komplett, er desverre ikke så oppdatert på Dvd priser for tiden da jeg er helt sluttet å bruke Dvd som lagringsformat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...