Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

DX er greie de

serlig til hobby og PC ting, kjøpte en NEC USB 3.0 Kontrollerkort PCIe 2.0, ingen problemer med den

http://www.dealextre...2407~r.47908780

anbefaler å bruke Chrome Currency Conveter

https://chrome.googl...balghlebaijealk

hvorfor?, sjekk skjermbilde

Capture027.png

instilligene jeg bruker

Capture028.png

Den viser høyere valuta enn PayPal kalkulatoren:

post-183038-1269680492,4582_thumb.png

Edit: La innlegget jeg svarte til i en spoiler for at det skulle bli ryddigere..

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2.6%?

Valutta påslag hos paypal er 2,5% men svinger litt opp og ned..så da er du på den sikre siden med 2,6%

Paypal må tjene penger di og..

Den som trodde paypal var gratis må tro omigjen..

Endret av taz
Lenke til kommentar

tollvesenet bruker norges bank sine kurser vis ikke jeg tar feil, mener jeg har leste det en plass

http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=NO

er jo alttid bra å ta litt høyere fordi tollvesenet kan gå opp og ned etter en uke osv

Men ittiterende at de bruker HKD til å finne ut av verdien... Kan gå på en smell der. Kan være rett under 200 i USD mens rett over i HKD.

Hadde passet enten at DX hadde gått over til HKD eller at de hadde skrevet USD på pakken...

Lenke til kommentar

tollvesenet bruker norges bank sine kurser vis ikke jeg tar feil, mener jeg har leste det en plass

http://www.toll.no/t...&epslanguage=NO

er jo alttid bra å ta litt høyere fordi tollvesenet kan gå opp og ned etter en uke osv

Men ittiterende at de bruker HKD til å finne ut av verdien... Kan gå på en smell der. Kan være rett under 200 i USD mens rett over i HKD.

Hadde passet enten at DX hadde gått over til HKD eller at de hadde skrevet USD på pakken...

199 Norwegian kroner = 256.363732 Hong Kong dollars

199 Norwegian kroner = 33.017085 U.S. dollars

^^

Lenke til kommentar

http://www.toll.no/t...&epslanguage=NO

199 Norwegian kroner = 256.363732 Hong Kong dollars

199 Norwegian kroner = 33.017085 U.S. dollars

^^

På noen sendinger virker det som de skriver den Norske verdien i HKD altså om en pakk koster 230,- i Norske så står det at verdien er 230,- HKD

Det er ekstremt sjelden at jeg har måttet betale moms fra DX, har til og med fått dyre ting gjennom uten å betale moms som for eksempel SmartQ5, IP Kamera osv....

Lenke til kommentar

Hello. Hadde nettopp en veldig ubehagelig med en vare fra Dealextreme.

I PC'n min sitter det nemlig 2 x sku.13987, nærmere bestemt viftestyring fra DX. Den ene har fungert for meg et halvt års tid nå. Siden den var så grei å bruke bestilte jeg meg en ny en for litt siden.

Den har jeg brukt et par ukers tid, men allerede fra starten var det veldig dårlig kontakt i den, viftene stoppet noen ganger.

Så nå nettopp skulle jeg røre litt på kabelen for å få viftene til å gå igjen, tror du ikke hele viftestyringen sa poff! Tre ganger smalt det i den og det kom store blå gnister og mye røyk ut av den. PC'n reboota og deretter gikk sikringen. Det gikk heldigvis bra med PC'n, men har ikke fått testet viftene som var tilkoblet ennå.

Var ekstremt redd for at hardwaren min skulle takke for seg nå rett før TG.

Det var altså en 3-Fan Cooling Fan Variable Speed Controller for PC

Lenke til kommentar

Hvordan får man et posten-norge trackingnummer?

På "my account" under "order summary" så står det du har bestilt, hvis pakken kosta over 15 dollar så skal det stå   Shipped via Tracked Air Mail "tracking nummer her" under status når den er sendt, bruk da det tracking nummeret som står der og skriv det inn under "sporing av pakker og brev" på posten sin hjemmeside.

Du vil ikke kunne se noe oppdatert status fra posten sin side før den er i Norge da.

Lenke til kommentar

Hello. Hadde nettopp en veldig ubehagelig med en vare fra Dealextreme.

I PC'n min sitter det nemlig 2 x sku.13987, nærmere bestemt viftestyring fra DX. Den ene har fungert for meg et halvt års tid nå. Siden den var så grei å bruke bestilte jeg meg en ny en for litt siden.

Den har jeg brukt et par ukers tid, men allerede fra starten var det veldig dårlig kontakt i den, viftene stoppet noen ganger.

Så nå nettopp skulle jeg røre litt på kabelen for å få viftene til å gå igjen, tror du ikke hele viftestyringen sa poff! Tre ganger smalt det i den og det kom store blå gnister og mye røyk ut av den. PC'n reboota og deretter gikk sikringen. Det gikk heldigvis bra med PC'n, men har ikke fått testet viftene som var tilkoblet ennå.

Var ekstremt redd for at hardwaren min skulle takke for seg nå rett før TG.

Det var altså en 3-Fan Cooling Fan Variable Speed Controller for PC

Med andre ord ikke så genialt å sattse på vifte system fra DX, visst en jobber i NASA og har tenkt å bygge ett romskip og samtidig komme til månen uten at viftene sier POFF på veien, etterfulgt av at sikringene i romskipet ryker til og hele romskipsystemet skrur seg av og forhåpentligvis rebooter...

...riktig nok uten vifter. Da får en bare håpe det ikke har noe med oksygen tilførselen å gjøre. Fordi da kan like godt skrive "D" etterfulgt av en stor "X" over hele seg.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

På "my account" under "order summary" så står det du har bestilt, hvis pakken kosta over 15 dollar så skal det stå   Shipped via Tracked Air Mail "tracking nummer her" under status når den er sendt, bruk da det tracking nummeret som står der og skriv det inn under "sporing av pakker og brev" på posten sin hjemmeside.

Du vil ikke kunne se noe oppdatert status fra posten sin side før den er i Norge da.

Takk skal du ha;)

Noen som vet om det går an å motta en pakke på omlastingsterminal før den kommer til postkontoret? skulle gjerne hatt tak i den en dag før....

Lenke til kommentar

Takk skal du ha;)

Noen som vet om det går an å motta en pakke på omlastingsterminal før den kommer til postkontoret? skulle gjerne hatt tak i den en dag før....

Det er ikke mulig nei, tenk om alle skulle gjort det da, ja da hadde det blitt kaos uten like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...