Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får ihvertfall ikke noe fra DX før helgen om du bestiller i dag. Det kan jeg love deg.

Ehm, om du shipper med EMS er det 3 til 5 buisness days shipping til Norge. Men det er jo ikke gratis heller ;) Og DX er ganske flinke på å shippe ting fort. Når jeg handler der blir det som regel sendt samme dag.

Lenke til kommentar

Du får ihvertfall ikke noe fra DX før helgen om du bestiller i dag. Det kan jeg love deg.

Ehm, om du shipper med EMS er det 3 til 5 buisness days shipping til Norge. Men det er jo ikke gratis heller ;) Og DX er ganske flinke på å shippe ting fort. Når jeg handler der blir det som regel sendt samme dag.

Du er vell kanskje en storkunde også du?

Lenke til kommentar

Du er vell kanskje en storkunde også du?

Nei, men jeg har brukt noen tusenlapper der.

Lenke til kommentar

hmmm... hvis jeg ikke svarer innen 7 dager tar de bort ordren min. :dontgetit:

Thank you for your order with us.

Due to increased security for online orders, we ask for proof of address to be sent to us before we can dispatch your order.

This is a standard request on high value or first time international orders, to protect us and our customers from fraud.

Please forward a copy of your bank statement or a utility bill (gas, water, electricity etc.) by email to [email protected] or alternatively by fax to +44 8700 941039.

Unfortunately we require this information within 7 days of request, after that time the order will be automatically cancelled and a full refund issued.

Thank you for your understanding in this matter and please accept our sincere apologies for any inconvenience.

Best Regards

Helen Durkin

Endret av Sondre34
Lenke til kommentar

Uff, sånt er ikke helt uvanlig i håpløst utdaterte England. Master Card SecureCode? Verified by Visa? Nei send oss en kopi av GASSREGNINGEN din som en hvilken som helst treåring kan forfalske. :roll: Bare sørg for at adressen du sender mailen til faktisk ER en @mymemory.co.uk-adresse, og at de ikke har trikset med reply to-adressen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...