Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Jeg vet det, men har vel vært endel greier om at alt fra DX ble returnert osv...

Mulig litt kjapt spørsmål, men har ventet sånn 4 uker.

Posten sendte ved en anledning for noen måneder siden en kontainer med pakker fra DX tilbake til HK på grunn av feilaktig merking (samtlige pakker var merket Gift HKD40). Men etter det har DX skjerpet seg og alle pakker til Norge har nå riktig innholdbeskrivelse og pris.

Hvis du har fått sporingsnummer (trykk på Order Tracking på DX) kan du sjekke om pakken(e) har kommet til Norge og evnt. er sendt tilbake på pakkesporing på Posten.no. Tror ikke posten kan returnere noe uten å opplyse om det der.

Som nevnt sier DX at hvis du ikke har fått pakken innen 14 virkedager kan du sende inn ticke for å få info. Supporten til DX er meget god (min erfaring), riktignok med en god porsjon engrish.

---

Ellers fikk jeg EniTime low self-discharge-batterier til lasern min idag! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan godt hende, men har du ikke sendt en nå så har du ikke en gang jobbet med problemet, men det kan nok hende at noe har blitt returnert til DX, men dessverre har jeg ikke lignende erfaringer å dele med deg.

Beklager, men alt jeg kan råde deg til er å kontakte de på alle mulige måter. :)

Lykke til, anyways :)

Første gang jeg kan si meg fornøyd med skrivemåten din. :thumbup:

Da vil jeg råde deg til å gi meg tilbakemelding på f.eks PM.

Lenke til kommentar
Koster 145 kr å sende standard norgespakke (mindre enn 10KG). Sier vel litt...

Jeg sendte en god del norgespakker i det herrens år 2000, og husker godt at prisen var 55 kroner for vanlig norgespakke opptil 10 kg.

Når det i dag koster 145 kroner har posten virkelig overdrevet! Det er faktisk en prisstigning på 264 % på 9 år!

Sjekket på Statistisk Sentralbyrås hjemmeside. Ifølge konsumprisindeksen ville norgespakke kostet 65,73 i dag dersom posten hadde fulgt KPI. Eller sagt med prosent: 19,5 - Det er ganske stor forskjell på 264% og 19,5% prisstigning!

Sjekk selv her:

http://www.ssb.no/vis/kpi/kpiregn.html

"Resultat av utregning

55 kr. i januar 2000 tilsvarte 65.73 kr. i desember 2008.

Dette tilsvarer en prisstigning fra januar 2000 til desember 2008 på 19.5 prosent.

Merk!

Beregningene viser utviklingen i kroneverdien når en tar utgangspunkt i konsumprisindeksen. Beregningene viser ikke hva enkeltvarer bør eller skal koste når prisen reguleres med konsumprisindeksen."

Bruker posten minst mulig. De umuliggjør fortjeneste via postsalg for mange. Ikke nok med det er servicen stort sett ræva, og dette kombinert med høye priser håper jeg det kommer en verdig konkurrent snart.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt endel minnekort fra DealExtreme. Selv om det skal ha vert noname, har det vist seg at det står Kingston på dem. (eller Sony) (Etter at det sorte feltet på kortet er skrapet/slitt bort)

Hvordan dette kan ha seg, aner jeg ikke. Falske kopier? 2. sorterings-brikker?

Har fungert som de skal hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...