Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Bestillte og betalte et fotostativ jeg aldri fikk, selv etter to måneders korrespondanse frem og tilbake. Har også fått produkter som slett ikke virker, da hjelper det lite om det er billig...

DX har jo sporing på det meste de sender ut, samt god kundeservice. Er litt overraskende at du har klart å få det til...

Jeg lovte dem dyrt og hellig å advare mot dem i alle mulige kanaler, så da er dere også advart !

Synd på deg, men hold sutringen for deg selv. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestillte og betalte et fotostativ jeg aldri fikk, selv etter to måneders korrespondanse frem og tilbake. Har også fått produkter som slett ikke virker, da hjelper det lite om det er billig...

DX har jo sporing på det meste de sender ut, samt god kundeservice. Er litt overraskende at du har klart å få det til...

Jeg lovte dem dyrt og hellig å advare mot dem i alle mulige kanaler, så da er dere også advart !

Synd på deg, men hold sutringen for deg selv. :)

Les det jeg skriver da. Hadde en to måneders dialog med kundeservice. Når de så ikke klarer hverken å sende meg varen eller å refunde, så er det jevngodt med tyveri.

Hvordan JEG har klart å få det til ? Har det rabla for deg ?

Etter alle hyllningstalene av DX er det på sin plass å moderere. Det eneste som er bra med dem er fri frakt, men det hjelper jo lite om produktene ikke fraktes til meg.

Verdens største møkkasjappe !

Du må jo lese reviews før du bestiller. Du har sikkert bare vært max uheldig

Så du mener at fotostativet hadde kommet fram til meg om jeg hadde lest reviews ? Saklig..

Endret av Junkers
Lenke til kommentar

Oi, sinnasmurfen!

Slapp av, det ordner seg! :)

Hør: Det er billig med gratis frakt for en grunn. Fornuftig vil være å ikke bruke mer penger enn man har råd til å tape.

Får jeg problemer skriver jeg en saklig henvendelse på godt leselig engelsk til DX support. De svarer vanligvis raskt og løser i 99% av alle tilfeller problemet uten spørsmål. Manglet to pakker ved en anledning, og de sendte nye produkter uten å klage.

Lenke til kommentar

Dakar... du kan få igjen pengene dine igjennom PayPal eller hvis du betalte med kredittkort gjennom kredittkortselskapet ditt. Kjører du saken igjennom PayPal får som regel DX fingeren ut ;) Virker som du er mer opptatt av å kjefte enn å faktisk finne en løsning.

Jeg har handlet på DX lenge før denne tråden blei laget og har aldri hatt problemer. Eller, det vil si, jeg har hatt problemer men det har løst seg uten å være sinna.

Lenke til kommentar
kan jo godt være han videreselger fra DX da ;)

du får helt andre priser som storkunde enn du får opp som privatkunde.

Så mye som rundt 70% avslag?

på enkelte varer kjøper du i store kvanta så ja.

varierer fra vare til vare samt hvor stor kunde du faktisk er, selv ligger jeg på 5-25% avslag.

Lenke til kommentar
7 dager er vel min rekord. På den andre siden er en annen rekord 1,5 måned, men da klusset Posten noe voldsomt. Bryr meg ikke så stort. Bestiller så glemmer jeg hele greia. Når det en dag kommer blir det overraskelse hva det egentlig er.

The DX way!

Kjappeste her er 2 uker. Hos meg så står dem i Hong Kong post, men når den først blir shippet tar det bare noen få dager til den er i postkassa.

Lenke til kommentar

Fordi om de bruker lang tid på dine ordre, betyr ikke det at det gjør det for alle :) Siste ordrene mine som jeg har lagt inn etter julerushet har blitt sendt innen 1-2 virkedager. Det er i alle fall ikke lang tid i mine øyne. Har dog handlet der i mange år, så det kan ha noe med saken å gjøre. Har i alle fall lest at de behandler gode og trofaste kunder kjappere enn andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...