Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Detta har jeg prøvd, funka IKKE!

Mulig jeg ikke var tålmodig nok, men jeg ga ihvertfall opp hele greia..

Første jeg bestille av den typen virket ikke hos meg. Prøvde med drivere som jeg fikk fra en på dette forumet men det gikk ikke det heller. Klagde til DX og de sendte ny. Så si til de at din er defekt og de sender ny med en gang!

Lenke til kommentar
Jeg ble glad da DX fikk sendt pakken min for noen dager siden, og tenkte at "Yes! Da kommer den før ferien." Men den har ikke kommet seg lenger enn till HKP fortsatt, og der ligger den vel godt ihvertfall en uke til nå, tenker jeg. :p

Tror festen varer til 21, så de begynner å shippe 22 feb

Lenke til kommentar

etter infomailen jeg fikk i forige uke så starter DX opp delevis den 17ende med pakking av ordre fra storkunder men support etc er fortsatt stengt.

så 18ende back in buisness som normalt for både DX og HKP.

så ordrene mine som vanligvis ville blitt pakket mandag så sendt tirsdag blir isteden pakket onsdag og sendt torsdag, synest ikke forsinkelsene er så ille egentlig.

hele 48timer.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Verdens største møkkasjappe !

Bestillte og betalte et fotostativ jeg aldri fikk, selv etter to måneders korrespondanse frem og tilbake. Har også fått produkter som slett ikke virker, da hjelper det lite om det er billig...

Jeg lovte dem dyrt og hellig å advare mot dem i alle mulige kanaler, så da er dere også advart !

Endret av Junkers
Lenke til kommentar
Verdens største møkkasjappe !

Bestillte og betalte et fotostativ jeg aldri fikk, selv etter to måneders korrespondanse frem og tilbake. Har også fått produkter som slett ikke virker, da hjelper det lite om det er billig...

Jeg lovte dem dyrt og hellig å advare mot dem i alle mulige kanaler, så da er dere også advart !

Du må jo lese reviews før du bestiller. Du har sikkert bare vært max uheldig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...