Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Hei. Har veldig lite peiling på hdmi kabler. Kjøpte meg denne kabelen men fant fort ut at jeg trenger to plugger som den på høyresiden.(female?)Skal koble pc'en med TV'en. Etter det jeg har skjønt så er det flere versioner av plugger. Skulle gjerne hatt en på 3m, men at begge er female. Finner ikke fram til noe, noen som kan linke meg en kabel så lang som mulig med bare female plugger på begge sider? Eller en form for plugg som skifter?

post-40738-1265989326_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er liste over ting jeg henta på postkontoret i dag:)

Håndkontroller: 9,19$ - Funker greit. Har egentlig ikke testa den 100%, men kvaliteten er milevis unna originalen til Ps3. Uansett fornøyd med den:)

3.5 Minijack- kabler: 1,60$ per stk. - Bestilte tre, for å få 5.1 lyd. Works like a charm :)

Klokke veldig billig: 6,72$ - Dritpen klokke. Har ingen feil eller mangler som gjør at "den ser billig ut". Kunne liksegod smelt på en D og en G og solgt den for 3k. Den er veldig smal, og litt feminin, så kommer sikkert til å gi den vekk. Ingenting å utsette på den, den bare passer ikke meg. Lenka er lang, så må nok kutte den litt.

USB- lampe: 6,80$ - Skal også være et middel mot mygg. Hvordan denne funksjonen fungerer i praksis, er et stort spørsmål for meg og de andre som har kjøpt denne. Men som lampe funker den hundre prosent. Det følger ikke med ledning for vegg- kontakt, så det var heldig jeg hadde en kobling liggende. Den jeg mottok var forøvrig blå, tror det er tilfellet for de fleste kundene.

"Supersterke" magneter:: 7,34$ - ...som faktisk lever opp til navnet. Litt mindre enn bildene tilsier, men herregud å sterke de er:) Deler man bunten i to, må det faktisk litt kraft og teknikk til for å føre to motstridende parter sammen. Morro i noen timer, og funker greit å henge på kjøleskapet.

Klokke billig: 19,23$ - Det var denne jeg var mest spent på, og den levde opp til forventningene og vel så det. Planlegger å kjøpe en til, ettersom den er kjempefin å se på. Sammenlignet med en tilsvarende sosseklokka til noen lapper fra D&G, og de ser "like dyre ut". Misforstå meg rett, er ikke opptatt av at det skal se dyrt ut, men med en så billig klokke kan den lett se litt stygg ut. Det gjør ikke denne, den er rett og slett dritstilig! Har dog ikke testet den over tid (fikk den i dag), men jeg satser på at den forhåpentligvis holder i noen år. Lenken er litt for lang for meg, men det er bedre at den er for lang enn for kort ;)

Anbefales!!!

PS: Slapp unna tollen. Det vil si, betalte ikke noe ekstra da jeg henta pakken. 54 x 6 = 320. Får jeg regning senere, eller er det skattesvindel light ? :ph34r:

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar
"Supersterke" magneter:: 7,34$ - ...som faktisk lever opp til navnet. Litt mindre enn bildene tilsier, men herregud å sterke de er:) Deler man bunten i to, må det faktisk litt kraft og teknikk til for å føre to motstridende parter sammen. Morro i noen timer, og funker greit å henge på kjøleskapet.

Men vær obs på at de knekker VELDIG lett, hehe. Hadde 20 stykker, men nå er nesten alle knekt. Rett og slett for sterke i forhold til størrelsen!

Lenke til kommentar

Hallo.

Jeg har en PS3 som jeg gjerne skulle hatt koblet til PC-skjermen min. Skjermen har VGA- og DVI-tilkobling og en jack 3,5-tilkobling. Tildigere i dag kom jeg over denne, og da begynte jeg å se lyst på denne saken (etter at den har vært i "koma" i noen uker nå). Så da regner jeg med at jeg har fått overført bilde til skjermen. Men jeg trenger også lyd, så det er det jeg kommer her for å spør om.

PS3-en har en utgang der det står "AV MULTI OUT" (her kan dere forresten se utgangene på en PS3), som jeg nå bruker for å koble til en TV med en slik kabel. Og det er vel fra denne utgangen jeg må hente lyden? Men hvordan skal jeg få det til? Det beste hadde vært om jeg kunne brukt høytalerene mine når jeg vil det, og et headset når jeg vil det. Men er dette mulig å få til?

Lenke til kommentar
Jo, det er en splitter.

Men signalet går da igjennom den fra den ene enden til den andre, så ser ingen grunn til at det ikke skulle funke.

Så du tror det vil gå med en av splitterne mine? Eller er det best å slenge med den du linka til for å være sikker (koster jo "ingenting")?

Lenke til kommentar
Alle splittere fungerer jo på samme måte, så...det vil gå med en av splitterne dine ;)

ok. Da takker jeg for all hjelpen fra deg. Jeg skal bestille utstyret i morgen. Har du forresten PS3 selv? I tilfelle kan du jo sende en melding med brukernavnet ditt i, hvis du vil.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke PS3 nei, kun Xbox :p

Forresten, nå er ikke jeg helt sikker på at det er mulig å sende lyden ut ifra den AV utgangen i tillegg til HDMI-utgangen da.

Mulig du må skru av lyd via HDMI i instillingene på PS3'n.

Som sagt har jeg ikke en ps3 så det vet jeg ikke noe om.

Endret av timb
Lenke til kommentar
Jeg har ikke PS3 nei, kun Xbox :p

Forresten, nå er ikke jeg helt sikker på at det er mulig å sende lyden ut ifra den AV utgangen i tillegg til HDMI-utgangen da.

Mulig du må skru av lyd via HDMI i instillingene på PS3'n.

Som sagt har jeg ikke en ps3 så det vet jeg ikke noe om.

Det er mulig, bare endre på innstilingene inne på ps3 ;)

(Bilde ut fra HDMI og lyd ut fra AV altså)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...