Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rakk akkurat å få bekreftet at pakken min var sent før siden gikk ned. Gleder meg voldsomt til å drive gjøn med min elektroniske Shock Pen :D Noen som har testet den?

Vell nå skal du høre.. bestillte en sånn en jeg og og gjor klart til og overaske den som spurte etter penn på tentamen.. Men så testen jeg den før jeg gjorde det og den var ødelagt da jeg fikk den.. ledningen som fører strøm fra batteriet til utløserknappen er for kort og slites med en gang! :( kjiipt men sannt...

Lenke til kommentar
Rakk akkurat å få bekreftet at pakken min var sent før siden gikk ned. Gleder meg voldsomt til å drive gjøn med min elektroniske Shock Pen :D Noen som har testet den?

 

 

Ja, den er litt artig.

 

Dessverre ser og føles den alt annet enn eksklusiv, så man kan bli litt mistenksom bare av å plukke den opp. Bonusen er jo at mange ikke helt får med seg hva som skjer første gang de klikker på pennen, og gjør det dermed en gang til.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lang tid det tar før man får det man har bestillt?

 

Venta ganske lenge nå.

 

Og. har noen noe erfaring med en slik?: http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.14247

 

Vil jeg kunne koble den på , selv om jeg har koblet til usb-portene på kabinettet?

 

Det er en del som vet det ja. Rundt 50 stykk har vel fortalt om det allerede her på forumet i ulike DX-poster.

Lenke til kommentar
Send en support ticket ffs.

Du altså :)

 

Har max venta 3 uker på mine pakker fra DX så langt (10 pakker totalt).

Det kan godt hende, men har du ikke sendt en nå så har du ikke en gang jobbet med problemet, men det kan nok hende at noe har blitt returnert til DX, men dessverre har jeg ikke lignende erfaringer å dele med deg.

Beklager, men alt jeg kan råde deg til er å kontakte de på alle mulige måter. :)

 

Lykke til, anyways :)

Lenke til kommentar
Det kan godt hende, men har du ikke sendt en nå så har du ikke en gang jobbet med problemet, men det kan nok hende at noe har blitt returnert til DX, men dessverre har jeg ikke lignende erfaringer å dele med deg.

Beklager, men alt jeg kan råde deg til er å kontakte de på alle mulige måter. :)

 

Lykke til, anyways :)

Første gang jeg kan si meg fornøyd med skrivemåten din. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...