Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
150kr i frakt er jo fordi det koster så mye å sende det med posten.

 

Det er jo like gale som alle de store kjedene gjør, Elkjøp, Komplett, Datakjeden. Det er kunden som må leite fram det billigste.

 

De bestiller jo produktet fra Dealextreme til QXL-auksjonvinnerens adresse. Og som kjent er frakt fra Dealextreme FREE.

Lenke til kommentar

7dagers levering fra DX er mulig om ikke posten somler.

jeg la inn endel ordre i går rundt lunsjtider og samtlige av de har forlatt hong kong i dag.

 

sist jeg fikk erstatningsdeler til ene servern fra singapore med EMS tok det 4arbeidsdager fra bestilt til fremme.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
7dagers levering fra DX er mulig om ikke posten somler.

jeg la inn endel ordre i går rundt lunsjtider og samtlige av de har forlatt hong kong i dag.

 

sist jeg fikk erstatningsdeler til ene servern fra singapore med EMS tok det 4arbeidsdager fra bestilt til fremme.

 

 

Helt enig, mye av det jeg bestiller går rimelig kjapt og jeg synes det bare går kjappere og kjapppere, muligens pga at jeg bestiller mye

Lenke til kommentar

bra kunder prioriteres på DX.

Merket i starten at jeg måtte vente i sikkert uker før dem i det heletatt ble sendt.

Nå har jeg vel lagt bak meg sikkert 20 ordre eller mer, kan ikke si at dem bruker så lang tid lenger nei.

Dog, frakten fra hong kong post til norge er jo ikke noe dx har noe med, med mindre man kjøper ekspress.

 

Ellers, finnes jo mange slike sider som kjøper fra DX og sender til kunder direkte.

Men det jeg lurer litt på er jo om man kjøper for over 200kr og det blir stoppet i tollen, og man ikke har fått beskjed om at varene er fra utlandet, hva har man av rettigheter da?

Lenke til kommentar

har et par tusen ordre og alle våre ordre er sendt neste arbeidsdag.

leveringstiden varierer noe men ser at spesielt til tyskland er de ofte fremme etter 4-5arbeidsdager så posten burde nesten blitt kurset i tollbehandling der :p

er oppe i rundt 40service/rma saker med varer som har vært ødelagt i frakt eller røket første ukene som alle også har vært løst og erstatning blitt sendt innen 2arbeidsdager.

 

så i forhold til service/pakketid er jeg fornøyd, eneste jeg har og utsette er at DX ikke lar oss hoste deres bilder uten brandingen deres på egen server men må bruke sirupservern deres samt siden deres er ræva.

 

i forhold til toll så spørst det litt på avtalen firmaet har, har du avtale med posten betaler du mye mindre pr fortolling samt får oppsamlet faktura istedenfor at kunden må betale på posten, men da må alle sporingsnummer meldes før posten mottar de.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Haha: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20666451

 

Denne personen tar og kjøper sine produkter fra Dealextreme :p

Ble litt mistenksom da en kompis skulle kjøpte seg 3 x Classic gamecube kontroll da selger sa at det var gratis frakt, og at det tokk ca 2 uker før de kom fram i posten. :p

 

Vil uansett bare si at http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22500 er super :D

 

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22043 Denne klokka er super. Har hatt den i et par månder nå. Og den går enda :D Tenkte at jeg skulle vende meg til å bruke klokke igjen, men brukte den bare et par uker. Den negative tingen er at den klør hvis man ikke legger Borrelås rett -_-'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...