Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det krever jo mindre ekstraarbeid enn å skrive et innlegg og spørre, så hvorfor ikke? Frakten blir jo ikke akkurat dyrere. ;)

Forøvrig er tidligere kurser aldri noen garanti for fremtidige kurser. Du vet heller ikke hvor lang tid det tar før pakken ankommer. Kanskje det tar en måned eller mer og da kan kursen ha steget til over 6,14. Sannsynligheten for det er nok liten, men ikke null.

Så hvorfor ikke dele pakken?

Fordi man må handle for over 20 dollar per pakke for å få gratis sporing, og jeg får ikke til to pakker på 20 dollar...

Lenke til kommentar

Denne tråden er fantastisk underholdning. Samme temaene som går igjen og igjen (har lest hver eneste post siden oppstarten). I tillegg er det jo ikke uvanlig at det kommer inn "nykommere" som prøver seg med diverse påstander som bare slenges ut uten å sjekke opp og lese noe som helst. Stå på!

Lenke til kommentar
De fleste som leser denne tråden har sikkert fått det med seg, men likevel: dersom du bestiller sku 32827 eller varer med tilsvarende lader, så trenger du sku 3529 eller tilsvarende.

Helt riktig tingo , men vær klar over at sku 3529 kan bli varm og ta fyr. Dette til info.

Endret av reor
Lenke til kommentar
Betal 3 kroner mere og få dette kvalitetskortet:

http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDHC/Kings...-Card---Class-4

Eventuelt denne hvis du trenger flere adaptere:

http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDHC/Kings...-%2B-2-Adaptors

Det på DX er slettes ikke noe som kan kalles kvalitet.

aldri kalt det kvalitet heller.

så og si alt på DX er lav kvalitet, men et microsd kort på 8 gig til 120 kr... careface om jeg får et annet navn på det på en anne side as.

bare så ypperlig til psp, mye film og spill, kjøper man batteri i tillegg er de fleste flyturer redda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...