Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Kanskje noen her som kan hjelpe meg? Leter etter en sånn liten greie man fester til ipoden, og den spiller musikken på en radiofrekvens så f.eks en bilradioen kan få den opp og sangene spilles da på bilradioen?

Noen som vet hva jeg tenker på, og om de har det på Dealextreme. Vet ikke hva det heter så litt vannskelig å finne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de kan ta utover tollvesenet sine satser ja, men de må hoste opp til tollvesenet igjen også.

Tøys. Avgiften til Tollvesenet og det offentlige ellers for tjenesten fortolling er ganske nøyaktig NOK 0.0,-. Alle avgifter utover utliknet MVA + evt. toll og andre særavgifter går til speditør, leie av tollager osv. som Tollvesenet ikke direkte har noe med å gjøre.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke bekymret meg så veldig, selv om det er en liten mulighet for at det kan gå over. Men siden det er gratis frakt kan du jo bare dele det opp i to ordre. Om de gjør det for deg på forespørsel vet jeg ikke, men det tar vel ikke så lang tid å gjøre det selv.

Husk forresten at det er tollvesenet sin kurs som gjelder.

Lenke til kommentar

Jeg vil anslå sannsynligheten for at tollvesenets dollarkurs skal stige til over 6,14 innen mottagelse, ved bestilling i dag, er under 5%.

Men hvis det er mulighet for å dele ordren i to så er det så lite ekstraarbeid at man bør gjøre det for å fjerne faren for gebyrer og avgifter.

Lenke til kommentar
Jeg vil anslå sannsynligheten for at tollvesenets dollarkurs skal stige til over 6,14 innen mottagelse, ved bestilling i dag, er under 5%.

Men hvis det er mulighet for å dele ordren i to så er det så lite ekstraarbeid at man bør gjøre det for å fjerne faren for gebyrer og avgifter.

Etter det jeg ser her er det vel egentlig ingen vits.

Lenke til kommentar

Det krever jo mindre ekstraarbeid enn å skrive et innlegg og spørre, så hvorfor ikke? Frakten blir jo ikke akkurat dyrere. ;)

Forøvrig er tidligere kurser aldri noen garanti for fremtidige kurser. Du vet heller ikke hvor lang tid det tar før pakken ankommer. Kanskje det tar en måned eller mer og da kan kursen ha steget til over 6,14. Sannsynligheten for det er nok liten, men ikke null.

Så hvorfor ikke dele pakken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...