Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NgZ:

 

Du kunne vel ikke kjøpe en vanlig krypmestrømpe å skjere på langs? Da kan du jo tre den over hvis du skjønner va jeg mener, HEHE.

 

Eller er jeg helt på jordet?

Selv om prosjektet nå er skrinlagt, så må jeg bare kommentere alikevel: Her er du nok på feil jorde! En vanlig krympestrømpe gjør nettopp det den er laget for: Krympe. Den fester seg ikke i seg selv etter den er klippet opp.

Lenke til kommentar

I dag kom det en pakke i posten! :D

Her er noen bilder:

 

 

 

post-177908-1264704090_thumb.jpg

 

post-177908-1264704123_thumb.jpg

iPod øreplugger med mic. Micen funker til skype og andre apps som bruker mic. De har også en knapp man kan skru av og på musikken med.

 

post-177908-1264704217_thumb.png

Fjernutløser til speilrefleksen. To knapper som virker; ta bilde nå og ta bilde om 2sek.

 

post-177908-1264704285_thumb.jpg

20mW grønn laser. Denne er kraftig! Ser stårle i et rom med svakt lys og ute er det syykt fet! Hadde 10mW før som ble ødelagt, denne er MYE bedre enn den :D

OBS: Vær veldig forsiktig ved bruk av laser.

 

 

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar
prisen blir fortsatt markert ja, om de ikke merker blir den liggende 2uker i tollen hvor om du ikke har sendt de dokumentasjon på verdi og hva du betalte innen den tiden sender de den i retur.

ok. takk for svar.

 

et spørsmål til. Det var visst en mulighet for å fortolle selv før, eller så var det snakk om det. Er det noe mulighet nå via tollen sine sider eller lignende?

Da tenker jeg på å unngå det gebyret på 106kr.

Lenke til kommentar
Hvis man velger ems shipping, vil prisen fortsatt være synlig?

 

(moms og avgift er noe tull)

Med mindre ting har endret seg i det siste tilkommer det ikke fortollingsavgift på EMS-sendinger. (Edit: Men momsen må selvsagt betales.) Noe med leveringsavtalen Posten har med EMS-sammenslutningen. Ta evt. kontakt med [email protected] for å være sikker.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...