Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Trenger et lite tips her.

Skal kjøpe en litt forsinket gave til en kamerat. Siden jeg har skaffet meg VISA nå, så tenkte jeg at jeg kan bestille det fra dealextreme. Tror jeg kan få en kule presang til en rimelig penge derifra.

Da spør jeg dere, hva kan dere foreslå som presang derifra rundt en 100-150 til en 17 åring.

Skal selvsakt se litt selv, men kanskje dere kan komme med gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker begge delene når jeg lodder i alle fall. Svamp mens jeg lodder og stålskrubbing etterpå og eventuelt før.

 

Bruker du det etterpå må du for all del huske å ta på loddetinn igjen på spissen mens den kjøler seg ned. Hvis ikke varer ikke spissen lenge. Belegget på spissen "fordamper" nemlig hvis du ikke har tinn på hele tiden. Det igjen fører til at overføringen av varmen fra spissen blir svært dårlig hvis dette skjer over lengre tid og/eller gjentatte ganger.

Lenke til kommentar
Trenger et lite tips her.

Skal kjøpe en litt forsinket gave til en kamerat. Siden jeg har skaffet meg VISA nå, så tenkte jeg at jeg kan bestille det fra dealextreme. Tror jeg kan få en kule presang til en rimelig penge derifra.

Da spør jeg dere, hva kan dere foreslå som presang derifra rundt en 100-150 til en 17 åring.

Skal selvsakt se litt selv, men kanskje dere kan komme med gode forslag?

http://dealextreme.com/details.dx/sku.30883

Har den selv, tøff! :p

Lenke til kommentar

Er på utkikk etter en grei bluetooth handsfree til mobiltelefonbruk i bil hovedsakling. Noen som har kjøpt noe slik fra FocalPrice, DX eller lignende? Er jo en del å velge i og sikkert noen som funker bedre enn andre.

 

Edit: Fant en del på www.cellphoneshop.net men de tar 5$ i frakt for ordre under 30$ og jeg vet nå ikke helt om alt er originalt fordi om det står det :p

 

Edit 2: Sammenlignet litt prisene opp mot MyMemory på Jabra og de er sikkert originale. Ikke så mye prisforskjell på de to plassene.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Er på utkikk etter en grei bluetooth handsfree til mobiltelefonbruk i bil hovedsakling. Noen som har kjøpt noe slik fra FocalPrice, DX eller lignende? Er jo en del å velge i og sikkert noen som funker bedre enn andre.

 

Edit: Fant en del på www.cellphoneshop.net men de tar 5$ i frakt for ordre under 30$ og jeg vet nå ikke helt om alt er originalt fordi om det står det :p

 

Edit 2: Sammenlignet litt prisene opp mot MyMemory på Jabra og de er sikkert originale. Ikke så mye prisforskjell på de to plassene.

 

Du får jo det billigste nokia bluetooth settet til 89,- på lefdal da(eller fikk ihvertfall, mulig det var tilbud?). Er verdt de kronene, bra batteritid og lyd til prisen.

Lenke til kommentar
Er på utkikk etter en grei bluetooth handsfree til mobiltelefonbruk i bil hovedsakling. Noen som har kjøpt noe slik fra FocalPrice, DX eller lignende? Er jo en del å velge i og sikkert noen som funker bedre enn andre.

 

Edit: Fant en del på www.cellphoneshop.net men de tar 5$ i frakt for ordre under 30$ og jeg vet nå ikke helt om alt er originalt fordi om det står det :p

 

Edit 2: Sammenlignet litt prisene opp mot MyMemory på Jabra og de er sikkert originale. Ikke så mye prisforskjell på de to plassene.

 

Du får jo det billigste nokia bluetooth settet til 89,- på lefdal da(eller fikk ihvertfall, mulig det var tilbud?). Er verdt de kronene, bra batteritid og lyd til prisen.

 

Ja, vet de er såpass billige men problemet er at her jeg bor har jeg ikke sett noe til den prisen og jeg gidder ikke vase rundt å bruke tid på det når jeg har "tha internett" :) Har uansett funnet noe som passer meg:

 

http://www.mymemory.co.uk/Bluetooth-Car-Ki...-Tattoo-Headset

Lenke til kommentar
Hmm kjipt. Du kan jo prøve å klage. Har fått ny vare gratis før, uten å sende den gamle tilbake.

er normale policyen til DX det, varer skal med svært få unntak ikke sendes tilbake (noe dyrere elektronikk som nintendo ds etc skal returneres), åpne defective item sak med bilde av skaden så sendes ny innen 2uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...