Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VR har vel bare en pris ja men ser for motionplus så tar de 18,50$stk + 211$ i frakt for 100stk til norge.

så for 100stk 2061$ totalt, så en rundt 3000kr i moms/tollgebyr.

mens DX for 100stk tar 1956$ hvor du da kan få de tilsendt i 100pakker for og slippe moms, men du blir stående signere en stund på posten :D

 

så du skal rimelig høyt opp før VR faktisk lønner seg, skulle jeg kjøpt direkte ville jeg kjøpt kopier direkte fra fabrikk som du da kommer ned i 5-8$stk kjøper du noen hundre.

Lenke til kommentar

har ikke bestilt så mye privat av pakker etter nyttår men av pakker vi har fått oslo-bergen siste ukene på jobb har de holdt normale leveringstiden, et par av de så ut som de har vært brukt som punchingbagger som forsåvidt også er normalt.

forige jeg fikk av pakke privat var bestilt fra dustin 21/12 og var fremme 24/12 som jeg ble litt imponert over posten på, hadde forventet mer forsinkelser i juletidene.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Bestilte en HDMIkaabel og optisk lydutgang til xbox 360 ca rett før juleferien, har ikke fått enda. Men det har blitt sendt ca på julaften. så ting tar tid ;) Focalprice leverte optiske kabelen på fredagen, så det tar tid det

 

Ta en ørliten review av kabelen om du gidder. Er lei av kabler til 600++ på elkjøp og expert.

Lenke til kommentar
Bestilte en HDMIkaabel og optisk lydutgang til xbox 360 ca rett før juleferien, har ikke fått enda. Men det har blitt sendt ca på julaften. så ting tar tid ;) Focalprice leverte optiske kabelen på fredagen, så det tar tid det

 

Ta en ørliten review av kabelen om du gidder. Er lei av kabler til 600++ på elkjøp og expert.

Jeg har samme kabel fra DX og kan anbefale den....funker perfekt til det den skal: Surround via optisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...