Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha! Da ville jeg ikke nølt.

Er jo billigere selv etter toll.

 

 

Hva er det du har fått i deg egentlig? er ikke toll på minnebrikker, men moms dersom det overstiger 200,- å om det gjør det må du uansett betale ett fortollingsgebyr til posten, tror det er på 103,- så om minnepennen hadde kostet 201,- hadde det kommt på ca 354,- med moms, da kunne han likegodt kjøpt hos Komplett, sett bort fra frakten på en 30-40 kroner.

Lenke til kommentar

Nei? Tuller du? Det var nytt for meg. Jøss.

 

Både moms og toll er begreper for gebyrer, og det er det viktigste. Nevner man moms til hvermann så blir det fulgt opp med et spørsmål, dette skjer ikke om man sier 'toll'.

 

Så beklager denne fryktelige feilen. Jeg skal passe på hva jeg spiser de neste dagene, så det ikke skjer igjen :)

 

 

Og. 40 kroner er penger for enkelte, det også.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
free shipping er jo deres gimmick, men i praksis er det jo naturligvis medregnet i prisen for de får jo ikke sendt det rundt klode gratis i praksis.

Selvfølgelig. Men det trenger vi ikke spikke fliser om. Poenget er at vi ikke må betale noe ekstra i tillegg til prisen vi ser på nettsiden for å få tilsendt varen. Og dermed kan man bruke begrepet "gratis frakt". :)

Endret av Moskus
Lenke til kommentar

Etter å ha handlet på dealextreme ett par ganger må jeg si at de selger mye skrot. Der og da var det kjekke ting til en billig penge, men i etter tid ser man kanskje at det er mye jallaskrot og unødvendige ting. Kvaliteten på ting er også ofte av dårlig kvalitet, men det gjenspeiler igjen prisen. :cool:

 

Sånn nå er det sagt. :tease:

Lenke til kommentar

Jepp, jeg sjkket MoitionPlusen, og den har ingen bulkrabatt på DX. Hos VR kunne jeg få den en del billigere hvis jeg kjøpte over 100, men det ble fortsatt ikke nok mrgeiner med moms og frakt til at jeg tror jeg gidder. Nrske nettbuttikker har den fra 199. Så de er nok kanskje mindre gavmilde med rabatter på noen produkter de vil være best på. Eller så har de bare veldig små marginer på akkurat det produktet.

Lenke til kommentar

mener du da bulkrabatt for storkunde eller privatkunde?

du må ikke over på VR som storkunde men er mer knoting som storkunde hos DX.

 

antar det er Denne du tenker på?

ser den er 22,19$ stk så 20,47$ for 10+ hos DX som er noe høyere enn VR men regner du med portoen som du betaler utenom hos VR kommer DX likevel vinnende ut prismessig.

Lenke til kommentar

Fikk bare sjekket bulkrabatt for privatkunde hos DX. VR opererer vel bare med en pris?

Det jeg mente var at om man skal bestille en stor batch for videresalg (ikke dropship), blir det fortsatt lave profittmarginer. Så DX kan være billigst til privatkunder ved å enten ha lave profittmarginer, eller gi dårligere priser til storkundene.

 

På mange ting er jo ebayselgere (enten de kjøper fra DX/VR eller andre steder) billigere enn DX, men da har vel DX innvilget seg for stor profittmarging.

 

Har fortsatt lyt til å starte noe dropshipgreier fra DX merker jeg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...