Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbud på lasere over 50mW ville virket, men det er urettferdig for de med vett i hodet og bruker de forsvarlig. Lasere er jo en fantstisk ting bruker men de riktig. Idiotisk problem, blir nesten litt lei meg av slikt :nei:

Testet ut DX sin Customer Service Express for noen dager siden iom. at det er gått over 14 dager side en pakke ble sendt og den enda ikke er mottatt. De svarte følgene:

Dear Xxxxxxx,

We are sorry for the delay.

We checked that your last package sku 0938 was shipped on 11/13/2009.

From experience, the estimated delivery time is 14 to 21 working days (i.e. Mon-Fri, excluding public holidays in Hong Kong and in your country), though sometimes this could be much longer than expected.

So would you please give us some more time for the delivery? we are sure your package will come to you soon.

And don't worry about your package,we will follow up on it.

Thank you very much for your patience.

Have a nice day.

Best regards,

Alvin

Det tok mer enn 48 timer som de sa det ville ta å få svar, men det var ikke så mye mer. En dag eller to..

Lenke til kommentar
ser etter mobiltelefoner og de har både Aphone og iFone på lager...

Jeg kjøpte for en liten stund tilbake en iiphone. Aldri kjøp deg en slik en, de ser kanskje ganske greie ut på bilder, men det er ikke akkurat noe jeg greide å bruke lenge.

Ikke kunne man installere programmer, dårlig lyd når man pratet. Ingen ordentlig mp3 funksjon, sms var helt jævlig å skrive, da man måtte bruke pekepinnen, med mindre du har fingre på størrelse med fyrstikker.

Terningkast 1, og anbefalles absolutt ikke. Du får mange ganger bedre telefon til samme prisen i norge.

Lenke til kommentar

Å mase etter en forsendelse fra DX som er sendt for nesten en måned siden er ingen vits. Det er helt normalt at HK post bruker svært lang tid for tida. Tingene kommer til slutt. Bare vent. Rekorden min er så langt 1,5 måned fra det blei sendt fra DX til det lå i postkassa mi. Flere bekjente har opplevd like lang leveringstid i den senere tid. Så; vent. Det er det eneste valget du har etter at ting er sendt. Etter 2-3 måneder etter ting er sendt kan man begynne å kreve pengene igjen eller ny forsendelse.

Lenke til kommentar

Til dere som klager på sen levering og så rask leverin gog omvendt. Hong kong postvesen sender ikke 1 og 1 pakke til norge. de samler de opp i konteinere og når de er fulle sendes de til norge. Så selv om dealextreme har sendt den så betyr det ikek at den forlater landet dagen etter;)

Noen ganger er man heldig og at deres pakker blir sendt dagen etter pga konteineren var full da eller var planlagt resise da. og andre ganger kommer pakkeni bunnen av en tom konteiner.

Varene kommer til norge;)

Lenke til kommentar
Hva slags fornuftige ting kan man bruke en laser til privat egentlig?

Finnes flere forsøk man kan utføre med laser uten å være rakettforsker. bl.a. The double slit experiment. Og bare det å lyse på stjerner og ting langt unna er fornuftig for noen. Og om det man gjør ikke er fornuftig så kan det være morsomt bare man er forsiktig. :)

EDIT:

Kom til å tenke på en ting til man kan gjøre :plink

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar
Trodde vi hadde konstantert med att det ikke var så lurt jeg :p

Joda, det er kjempelurt. Bare ring al-quaida og spør.

Fra spøk til revolver så er den eneste fornuftige å bruke som pekestokk. Ellers tror jeg de fleste bruker det som leketøy eller til å plage andre med.

Endret av Cannibal Helsekost
Lenke til kommentar
Har tenkt på og kjøpe denne Laseren:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24345

Hvor stor sjangste er det får at denne må/skal/kan bli fortolles?

ser at prisen ligger litt over 200kr.

Takk får Svar :D

Det er vell sånn at nesten alle pakker som har en verdi over 200,- blir lagt til moms og momsgebyr.

To har to muligheter for å få den inn i Norge uten moms:

1. Du er heldig at DX har skrevet lavere verdi en den egentlig er som sikkert skjer en skjelden gang.

2. Pakken blir oversett og ikke skjekket. Det er også en mulighet men du bør regne med å betale moms og gebyr til posten. Det betaler du når du henter pakken på posthuset.

Lenke til kommentar

Bare for å henge meg på her; mine rekorder for pakker mottatt fra HK er som følger (fra melding om avsendt pakke til jeg har den i mine hender):

Raskest - en uke

Treigest - 3½ måned

Nå i juletider er det flaskehalser flere steder i postleveringen, så smør dere med tålmodighet og bestill for 15$ (?) slik at dere får sporingsfunksjonalitet.

Hva ting og tang fra DX angår, kan jeg varmt anbefale følgende:

Black Flashlight Keychain 22000mcd 10-pack

EDUP MCR-5A PCMCIA 5-in-1 Card Reader for Laptop (SD/SM/MMC/MS/MS Pro) (har PCMCIA-leser i bilen, denne funker ypperlig)

CX-300 Designer's In-Ear Stereo Earphone (3.5mm Jack/Black) (jeg tviler ikke på at disse er uekte, men forpakningen er kliss lik ekte Sennheiser)

Silicone Protective Case for Xbox 360 Controller (Translucent Black) (digg digg digg)

Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) (mulig jeg har vært heldig, men alle mine funker som gull)

Edit: Apropos Posten BA, jeg har jobbet som postbud/sorterer en håndfull desembermåneder; vanligvis er det helt greit, som en normal arbeidsdag med mye post. Enkelte dager jobbet vi gjerne 2-4 timer overtid dog, men da var det gjerne grasat med post, tjukk reklame og snø/sludd/skøyteis/liten storm. Dagene nærmest juleaften er ofte verst, 23. og 24. desember tok jeg ofte med meg pakker og ringte på dørene til folk, sånn at de kunne få alle presangene i hus før juleaften. Dette er riktignok noen år siden, jeg kan godt tenke meg at det er en del verre nå, jamfør adskillige nedbemanninger og budsjettkutt. Ikke til å anbefale.

Endret av lch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...